У Парижі заборонили прояви сексизму в рекламі

31 березня 2017, 10:56
У зв'язку з недавньою кампанією Saint Laurent, що принижує жіночу гідність, у французькій столиці ввели заборону на сексизм у рекламі

Як передає The Independent, мер Парижа Анн Ідальго пообіцяла не допускати поширення і просування таких, що принижують гідність, рекламних зображень. Під заборону потрапляє реклама, яка принижує і об'єктивує жінок і чоловіків, дискримінує людей за сексуальною орієнтацією та расовою ознакою.

Відео дня

Паризька влада зобов'язала рекламодавців, які платять за місця на щитах і плакатах по всьому місту, перевіряти, чи не несе їх нова кампанія сексистський або дискримінаційний характер. За виконанням нового закону буде стежити компанія JC Decaux, яка займається розміщенням реклами на білбордах Парижа.

© Saint Laurent; hiandramartinez/Instagram

© Saint Laurent; hiandramartinez/Instagram Фото:

Рішення звузити межі дозволеного у рекламі було викликане весняною кампанією бренду Saint Laurent, яка спровокувала хвилю негативних відгуків і скарг. На думку суспільства, два знімка кампейна принижують жіночу гідність: на одному фото занадто худа модель лежить на підлозі в ажурних колготках, широко розставивши ноги; на другому – дівчина у відвертій і принизливій позі спирається на табурет.

Обмеження були прийняті владою у вівторок, 29 березня, через кілька тижнів після скандалу з рекламою Saint Laurent. Аналогічні закони вже діють в Лондоні та Женеві.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X