Тест-драйв Mitsubishi Outlander від НВ: справжній партнер на дорозі
Новий Mitsubishi Outlander має такий вигляд, наче змінився повністю. Дизайн передньої частини кузова (включно з оптикою) в новому корпоративному стилі. Інша корма з LED-ліхтарями. Кросовер має більш ефектний і менш громіздкий вигляд .
Але насправді Outlander лише оновився.

Загалом компанія декларує до сотні доробок, які поліпшили автомобіль.
У цьому НВ переконував — і переконав — тест-кар з двигуном 2,4 л, варіаторною коробкою з ручним режимом (імітує шість ступенів), автоматичним повним приводом і в максимальній комплектації.
Оздоблення салону стало якіснішим: не преміум, але приємно. Кермове колесо, регульоване по висоті і вильоту, отримало лаковану накладку знизу обода.
Передні сидіння непогані, з підігрівом і охолодженням. І, як ведеться у Mitsubishi, похитуються при прискореннях-гальмуваннях.
Зовнішні дзеркала великі, задній отвір достатній для пристойного огляду.
Панель приладів без змін, з екраном борткомп'ютера в центрі. Не можна сказати, що на ньому все наочно, але непогано. Кнопка зміни вікон розташована осторонь — потрібно знімати руку з керма, щоб нею скористатися.
Центральний монітор середнього за нинішніми мірками розміру і особливо не балує якістю і функціональністю. Керування аудіосистемою, відео з камери заднього виду, і ще дещо по дрібниці — ось і все, чим він корисний. Навігація по цьому "господарству" неочевидна. Але за наявності смартфона і звичайних клавіш керування двома зонами клімат-контролю все це не напружує.
Другий ряд просторий для двох, центральний тунель невисокий, нахил спинок дивана регулюється. Повітроводів назад і якихось інших принад немає.
Багажник великий, з простенькою зсувною шторкою, яку можна зняти, але нікуди сховати: під неї є спеціальні пази в районі підлоги вантажного відсіку, але лівий закритий великим сабвуфером — "привітом" максимальній комплектації, несподіваною розплатою за якісний звук. До речі, звук преміальний за мірками Mitsubishi, але не йде ні в яке порівняння з тим, що можна почути в Audi або Jaguar.
Спинки заднього дивана, як і раніше, складаються вперед, і якщо перед цим зняти подушку, вийде великий вантажний відсік з рівною підлогою. У кришки багажника є електропривод.

Запаска традиційно знаходиться в одному нехорошому місці — під днищем, тобто збирає там бруд.
Звукоізоляція по‑справжньому поліпшилася — не чути зовнішніх шумів навіть з колісних арок, майже не чутно звуку двигуна, що розкручується при прискоренні.
Підвіска — у неї змінені характеристики пружин і амортизаторів — стала кращою: не труська, але і не розхитана, комфортна. На асфальті вона не кращим чином відпрацьовує хіба що помітні нерівності на кшталт великих лежачих поліцейських. Зате кросовер добре йде і по дорозі.

Машина керується легко і навіть натхненно. Легко не для того, щоб спати за кермом, а щоб вести активний спосіб життя, тобто маневрувати. На Outlander приємно входити в повороти, відчуваючи, як авто вперто тримається на траєкторії. Кермо негостре — 3,2 обороту від упору до упору, чутливе і досить точне.
Двигуну не додалося потужності. Варіаторна коробка нового покоління — вдала. З нею Outlander навіть трохи додав у динаміці — розгін до 100 км/год займає у тестового автомобіля 10,2 сек. порівняно з 10,5 сек., що були у попередньої версії. Традиційно у варіатора є елегантні підкермові пелюстки.
При цьому розгін не занадто різкий, хоча при різкому старті або прискоренні з малих швидкостей є якийсь натиск. Однак потім стрілка спідометра буде неквапливо слідувати за стрілкою тахометра, яка стрімко злітає до максимуму на кожній передачі.
Повний привод Outlander у нинішньому поколінні керується послідовними натисканнями кнопки на центральному тунелі. Режимів три: 4WD Eco, 4WD Auto 4WD Lock. Перший з них передбачає підключення задньої осі лише при прослизанні передньої. Два інших режими дають гнучкий або жорсткий (50/50) розподіл моменту між осями. Додатково — важелем варіатора — можна включити псевдознижений ряд для більшої тяги або гальмування двигуном.
У складних ситуаціях можна ще відключити систему курсової стійкості. Але на бездоріжжі краще сподіватися на швидкість — повзати в багні на цьому кросовері не варто: таких вправ він довго не витримає.

Виробник стверджує, що машина стала економнішою. Якщо і стала, то небагато — міську витрату в районі 12-13 л на 100 км (а при різкій їзді — до 15 л) Outlander показує стабільно.
Але якщо заплющити очі на цю деталь і якщо вам потрібен універсальний у плані цінностей не дрібний автомобіль — з драйвом їздити і по місту, і за ним, возити себе на роботу або сім'ю в гіпермаркет — оновлений Outlander стане розумним вибором. Він справді став кращим.
Матеріал опубліковано в НВ №2 від 22 січня 2016 року