Скорсезе та друзі. Rolex зняв чотирьох оскароносних режисерів в кампанії, присвяченій сторітеллінгу

13 березня 2018, 16:06

Швейцарський бренд годинників Rolex випустив нову рекламну кампанію, присвячену кінорежисерам і сторітеллінгу.

Бренд виступив одним із спонсорів ювілейної премії Американської кіноакадемії цього року, тому його рекламні ролики можна було спостерігати під час прямої трансляції.

Відео дня

Героями ролика Rolex стали чотири режисери - Мартін Скорсезе, Кетрін Бігелоу, Алехандро Іньярріту й Джеймс Кемерон, - чий винятковий внесок у світову кіноіндустрію у різні роки був відзначений статуетками Оскара.

Кожен з режисерів також додатково знявся в короткому кліпі, в якому вони ромірковують, що для них означає сторітеллінг і кіновиробництво, чого вони сподіваються досягти, розповідаючи історії через свої фільми.

Раніше в своїх рекламних кампаніях Rolex залучав акторів кіно, але останнім часом їх все частіше заміняли спортсменами. Остання кампанія знаменує новий напрямок розвитку для бренду.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X