Розмір має значення. Нові тенденції преміального автопрому

15 квітня 2018, 16:35

Часи, коли всі заможні люди хотіли машину розміром з будинок і бажано брутально чорного кольору, давно пройшли. Преміальний сегмент автомобільного ринку стрімко змінюється, пропонуючи покупцям стильні і пристойно нафаршировані компактні моделі.

Частково у колишній моді на гігантські преміальні авто були винні самі виробники. У преміальних брендів просто не було компактних автомобілів (у деяких не було навіть моделей середнього класу).

Відео дня

От і доводилося тендітним, але заможним дівчатам мимоволі їздити на позашляховиках, всередині яких можна поселити половину багатоквартирного будинку. Або на седанах, подібних до тих, з яких виходять президенти на всесвітніх політичних форумах.

Однак ситуація почала змінюватися.

У модельному ряду більшості преміальних брендів стало з'являтися все більше моделей невеликих розмірів. Вони дозволяють комфортно маневрувати по тісних міських вулицях і паркуватися, не демонструючи чудеса винахідливості. І при цьому забезпечують комфорт і рівень оснащення, відповідний преміальному сегменту.

Jaguar E-Pace

Від 1,1 млн грн

Одна з найгучніших новинок "котячого" бренду. Молодший брат популярного (в тому числі і в Україні) F-Pace. Свого роду аналог Macan в модельному ряду Porsche.

E-Pace помітно менший, ніж F-Pace. Деякі вважають, що більш компактні розміри - ознака орієнтації на жіночу аудиторію, інші бачать в цьому спортивні нотки.

У випадку з E-Pace будуть праві і ті, і інші. Найкомпактніший з ягуарів-кросоверів і справді виглядає більш жіночно, ніж масивний F-Pace. І в той же час, він цікавіше рулится. У поворотах менше виляє "кормою", хоча б тому, що він просто коротший.

Infiniti QX30

Від 1 млн грн

З першого погляду QX30 складно відрізнити від хетчбека Q30, а за звичками преміальний "японець" дуже схожий на Mercedes-Benz A-class, на базі якого він побудований.

І все ж, саме QX30 - один з найбільш преміальних компактних кросоверів на ринку.

Незважаючи на невеликі розміри авто, салон досить просторий, а багажник хоч і не великий, але побільше, ніж у деяких кросоверів-конкурентів.

2-літровий бензиновий турбомотор (211 к.с.) з 7-ступінчастим "роботом" дозволяють повнопривідному кросоверу укладатися у 9-10 л на 100 км навіть за досить динамічної їзди.

А з динамікою у QX30 все в порядку. Всього лише 7,3 сек до сотні і дуже хороша керованість. І так, підвіска не жорстка, авто залишається комфортним навіть на українських подобах автомобільних доріг.

BMW X1

Від 900 тис. грн

Найменший з баварських кросоверів часом несправедливо вважають "несправжнім BMW".

Так повелося з моменту появи першого покоління "іксів", яке було побудовано на легковій задньопривідній платформі.

Нинішній X1 побудований на тій же платформі, що і BMW 2 Active Tourer і MINI, тепер у нього більше місця в салоні і він нітрохи не поступається старшим побратимам по драйву.

Можна трохи заощадити, купивши X1 з переднім приводом. Є навіть супер-економ варіант з 1,5-літровим мотором (140 к.с.). Такий обійдеться приблизно в 900 тис. грн.

Але найкраще їдуть, зрозуміло, топові повнопривідні версії (від 1,3 млн грн). Що бензинова, що дизельна мають двигуни об'ємом 2 л і потужністю 231 к.с. Бензинова трохи швидше - розгін до "сотні" за 6,5 сек проти 6,6 сек у дизельної.

Загалом, це - справжній BMW, тільки маленький.

Porsche Macan

Від 1,8 млн грн

З самої своєї появи Macan залишається предметом суперечок серед фанатів бренду. Що це - унікальний спортивний кросовер або жіночий варіант брутального Cayenne, народжений в головах маркетологів?

Дівчата, як то кажуть, голосують рублем. Macan, звичайно, деколи купують і чоловіки, яким подобається більш зібрана і азартна керованість, ніж у важкого Cayenne. Але найбільше ним цікавляться жінки, які традиційно віддають перевагу витонченості.

До того ж, Macan практичніший в умовах міста. Він коротший і його легше припаркувати на забитих центральних вулицях.

У Macan тісніший салон, але не настільки, щоб його зовсім не можна було рекомендувати в якості сімейного автомобіля.

Lexus NX

Від 1,1 млн грн

На відміну від "німців", історично заточених під керованість і турботу про потреби водія, Lexus традиційно більше думає про глянець і технічні "фішки".

Lexus NX був одним з піонерів серед преміальних компактних кросоверів і залишається одним з найпопулярніших.

Так, у моделі немає дизельної версії, а бензинові досить ненажерливі. Так, керованість значно більше ватяна, ніж у німців, тому про спортивний характер тут можна навіть не згадувати.

Зате NX виглядає дуже футуристично і пафосно. Причому, як всередині, так і зовні. Це як раз той випадок, коли доречно порівняння автомобіля з гаджетом на колесах.

Є й версія з гібридною силовою установкою, яка дозволяє в міських тягучках їздити на електриці. І бензин економите, і міське повітря не забруднюєте.

А ще NX може похвалитися просторим салоном, місця для задніх пасажирів тут більше, ніж, наприклад в Jaguar E-Pace або Infiniti QX30. Для сім'ї NX цілком підійде. Принаймні, поки діти не виростуть.

Читайте також: Шоу електромобілів і суперкарів. 19 найочікуваніших прем'єр Женевського автосалону

Показати ще новини
Радіо НВ
X