Красивий та впевнений. Що потрібно знати про новий спортивний кросовер Porsche Cayenne Coupe - фото

Красивий та впевнений. Що потрібно знати про новий спортивний кросовер Porsche Cayenne Coupe

22 вересня 2019, 19:07

Porsche представила спортивну версію свого популярного кросовера Cayenne. НВ спробувало нове авто і дізналося, чи зможе воно скласти конкуренцію своїм німецьким побратимам BMW, Audi і Mercedes-Benz.

Кілька місяців тому НВ тестувало нове покоління одного з найпопулярніших спортивних автомобілів в світі — Porsche 911. Інженери зі Штутгарта вкотре довели, що вони можуть втілювати нові технології в життя, залишаючи при цьому майже 60-річний характер і стиль одного конкретного автомобіля.

Відео дня

Ситуація з кросовером Porsche Cayenne трохи інша: на початку 2000-х керівництву німецької компанії все ж довелося піти на компроміс, враховуючи вимоги сучасного ринку, і створити авто, яке буде максимально практичним і водночас збереже фірмові динамічні якості бренда.

Модель сподобалася поціновувачам Porsche і досі є однією з найпопулярніших в сегменті. Але ситуація змінилася в 2008-му, коли їхні баварські конкуренти випустили «спортивне купе для активного відпочинку» BMW X6.

Донедавна у машини практично не було конкурентів, поки в Audi не представили свою Q8, а Mercedes-Benz не створив купе-версію кросовера GLC. Таким чином почалася ера середньорозмірних кросоверів, які поєднують в собі характеристики автівок для бездоріжжя, включаючи повний привід і великий дорожній просвіт, а також спортивну, так би мовити, агресивну форму.

У лінійці Porsche не було прямих конкурентів неофітам їх співвітчизників, оскільки Сayenne залишався занадто великим, а розміри Macan і Panamera поступалися величезним платформам від O7, X5 і GL.

Керівництво Porsche залишило за собою останній хід і представило свою версію спортивного кросовера Cayenne Coupe тільки кілька місяців тому. Ну, а хто ж, як не Porsche, має відповідати за динамічну їзду і максимальні емоції від керування бодай навіть і великим сімейним автомобілем? НВ прокотилося на новому авто і дізналося, чому йому нема рівних у своїй категорії.

Porsche

Фото: Porsche

Компанія випустила свою спортивну модель в трьох варіантах: Cayenne Coupe, Cayenne Coupe S і Cayenne Coupe Turbo. Примітно, що об'єм двигуна в базовій версії Cayenne Coupe на 100 куб. см більший, ніж у просунутої Cayenne Coupe S. Щоправда, силова установка останньої має дві турбіни, що забезпечує набагато кращі динамічні характеристики, але про це дещо пізніше.

Porsche

Фото: Porsche

Відмінностями Cayenne Coupe від стандартного Cayenne стала більш низька посадка (авто опустили на 20 мм) і збільшена на 18 мм ширина автомобіля. Набір «спорт» уже забезпечений, але головні зміни — це верхня частина машини: крім традиційного скосу «купе» в задній частині, лобове скло встановлено під більш гострим кутом, що забезпечує найкращі аеродинамічні характеристики. Змінено також форму крил і задніх дверей, тож у хейтерів бренда не вийде звинуватити Porsche в тому, що вони намагаються здерти гроші за старий Cayenne.

Porsche

Фото: Porsche

Уже в базовій комплектації покупців чекають панорамний дах, світлодіодна оптика й адаптивне антикрило на багажнику, яке можна відкривати в будь-який момент, коли ви захочете підкреслити спортивний характер машини, або ж спойлер активується автоматично на швидкостях понад 90 км/год.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Porsche

Фото: Porsche

«Найбідніший» двигун, який встановлюють на це авто, — трилітровий турбований V6 з 340 кінських сил потужності і 450 Нм крутного моменту. З такими показниками авто розганяється з нуля до 100 км/год за шість секунд, а до 160 — за 13,9. Непогано, як для «пампушки» вагою в дві тонни.

Porsche

Фото: Porsche

Але це далеко не межа. Силова установка Cayenne Coupe S має на 100 куб. см менше, проте в ній встановлено подвійний турбонаддув, тому машина має на 100 «конячок» більше, і робить «сотню» всього за п’ять секунд. Ну і для вкрай божевільних автолюбителів — версія Coupe Turbo, яку оснастили чотирилітровим V8, з потужністю 550 кінських сил і обертовим моментом 770 Нм.

Porsche

Фото: Porsche

У розгоні до сотні у цього монстра немає рівних серед своїх конкурентів в BMW, Audi і Mercedes. 2,2-тонна машина набирає перші 100 км/год за моментальні 3,9 секунди, а вже через 14,6 секунди стрілка спідометра вкаже на 200 км/год.

Всі доступні моделі оснащені системою повного приводу і 8-швидкісною автоматичною трансмісією Tiptronic S. Але розповідати про такий автомобіль в сухих цифрах навіть якось незручно. Щоб передати відчуття від їзди на новому Cayenne Coupe гірськими дорогами Східної Європи, потрібно замовити у Гаспара Ное ще один фільм, а не писати про це статтю.

Porsche

Фото: Porsche

Машина настільки міцно тримається за асфальт, що на крутих поворотах на швидкості вбік скеровується не задня вісь, а ваше обличчя і зайві кілограми в тулубі. Прискорення від цієї зрілої спортивної панянки, яка щоранку проводить в забігах на стадіоні, дарує не тільки незабутні відчуття, а й приплив потужності, ніби силова установка і об'ємний кузов авто стають продовженням вашого тіла. Такого не знайти в жодному двохдверному «малюкові» з незручною низькою посадкою і майже нульовим дорожнім просвітом.

Porsche

Фото: Porsche

Не варто забувати, що у вас в наявності будуть комфортні режими їзди, які зменшать звіриний рик і гострий характер двигуна, трансмісії і кермування. При цьому позаду залишається повноцінний ряд сидінь для трьох пасажирів і пристойні 625 літрів доступного обсягу в багажнику. Споряджена маса авто — майже три тонни, що дозволяє поєднати ваші амбіції порочного/ої гонщика/ці разом з необхідністю щовихідні затарюватися продуктами в супермаркеті. До речі, на парковці біля будь-якого ТЦ такий автомобіль точно не оминуть без емоцій.

Porsche

Фото: Porsche

Схоже, що у Porsche вийшло втерти носа всім, хто претендував на спортивні натяки в своїх класичних моделях кросоверів, і створив те, за що цей бренд цінують по всьому світу вже понад півстоліття.

Porsche

Фото: Porsche

В Україні за базову модель Cayenne Coupe просять від 2,44 млн грн, а хардкорний Cayenne Coupe Turbo можна купити за ціною від 4,36 млн грн. Щоправда, задоволення і комфорт, яке приносить це авто, коштують в рази дорожче, якщо вони взагалі доступні за будь-які гроші.

Діліться матеріалом




Радіо NV
X