Етикет сучасної бізнес-леді. Десять кроків до успіху

8 квітня 2021, 16:28
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Бізнес і ділове спілкування — це гра за особливими правилами. Яких саме правил варто дотримуватися успішній жінці, щоб легко і гідно йти до своєї великої мети? Розповідає експерт в галузі fashion-етикету Анастасія Іванова.

Наш успіх в житті багато в чому залежить від того, яке враження ми справляємо на людей. Гарна мова, манери, вміння правильно підібрати образ — все це свідчить про рівень культури і вихованості, а також підкреслює положення в суспільстві.

Відео дня

Анастасія Іванова

Дизайнер і експерт в області fashion-етикету

1 Бізнес-гардероб — це ваша інвестиція, ви повинні вкласти в нього гроші, як і в навчання, курси, MBA. Важливість дрес-коду для бізнесу не перебільшена. Багато в чому ваш зовнішній вигляд говорить про компетентність і ваше ставлення до себе і, відповідно, до роботи.

Охайність, доглянутий зовнішній вигляд — це основа образу успішної ділової людини.

2 Уміння тримати спину рівно говорить про походження жінки. Постава дасть вашому образу більше плюсів, ніж найдорожче брендове плаття. Не можна сидіти, розвалившись, в красивому платті. Можна сидіти в светрі і виглядати більш елегантно.

3 Мистецтво одягнутися не тільки красиво, але і доречно — прерогатива елегантної бізнес-леді. При виборі свого образу важливо враховувати пору року і місце, куди ви запрошені. Не слід на благодійний бал надягати діаманти або ж приходити на ділові переговори в короткому червоному платті. Не забувайте також про свій вік і вмійте його гідно підносити. Враховуйте особливості своєї фігури.

4 Вихована жінка не фарбується, не причісується і не поправляє свій одяг на людях. Якщо виникла необхідність припудрити носик, це слід робити в туалеті.

5 Правило 13. Леді знає, що загальна кількість прикрас не повинна перевищувати 13 предметів, а краще — менше. Вона керується правилом — чим темніше на вулиці, тим дорожче прикраси.

6 Парфумерний етикет. Помірність — це золоте правило при використанні парфуму. Хороший аромат повинен залишати лише легкий шлейф, а якщо до вечора ви відчуваєте запах власних парфумів, значить оточуючі вже перенаситилися.

7 Зустрічаючись з незнайомою людиною, завжди називайте своє ім'я та прізвище. Це ознака впевненості в собі, поваги до співрозмовника і професіоналізму. Дане правило універсально для будь-якої спільноти.

8 Поважайте свій і чужий час. Якщо під час ділового заходу ви зустріли знайомого, витратьте 5−10 хвилин на розмову і йдіть далі. Скажіть тільки: «Був радий зустрічі». Новому знайомому можна додати: «Сподіваюся знову поспілкуватися з вами найближчим часом». Не використовуйте стандартну фразу: «Я подзвоню вам, щоб пообідати разом», якщо не маєте наміру цього робити.

9 Телефонний дзвінок в сучасному бізнес-світі завжди невчасний. Тому перш ніж набрати номер, слід відповісти самому собі на три питання: Чи буде ваш дзвінок корисний вам і співрозмовнику? Чи не потурбуєте ви даремно того, кому телефонуєте? Чи заслуговує справа, щодо якої ви телефонуєте, того, щоб заради неї когось турбувати? Скористайтеся мессенджерами, щоб написати повідомлення, яке людина прочитає в зручний час. Однак не варто відправляти ділові послання в неробочий час.

Весь світовий бізнес побудований на особистих взаєминах, і їх треба вибудовувати.

10 Час — найважливіший ресурс сьогодні. День багатьох підприємців буквально розписаний по годинах, навіть хвилинне запізнення може зрушити весь графік ділової людини. Точність — ввічливість королів. Тому ніколи не запізнюйтесь! Якщо ви хочете бути успішною діловою людиною, навчіться цінувати свій час і час ваших партнерів.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X