Свято ніжності. Підказки та поради закоханим до Дня Святого Валентина 2020

11 лютого 2020, 16:03

В Україні жінки й чоловіки починають активно готуватися до Дня Святого Валентина. Плюшеві ведмедики, солодощі, квіти та електроніка — такі подарунки до 14 лютого купують закохані в інтернеті.

Про це у інтерв'ю Радіо НВ розповіла прес-секретарка онлайн платформи Prom.ua Лілія Овчиннікова.

Вона зауважила, подарунки онлайн замовляють як жінки, так і чоловіки. Зазвичай на День Святого Валентина українці, які купують через інтернет, витрачають менше, ніж на інші свята. Жінки на онлайн-покупки готові витратити в середньому до 600 гривень, чоловіки — до 400 грн.

Відео дня

Починають обирати за тиждень-два. Проте найактивніша фаза пошуку настає за кілька днів до свята. Чоловіки найчастіше купують солодощі та квіти, часто зустрічаються запити на букети зі 101 троянди, також вони купують фітнес-браслети.

Натомість, жінки більш схильні робити практичні подарунки: тримери, футболки, або білизну. Крім того, жінки замовляють для своїх половинок вудки, спінінги, іноді навіть ножі для полювання та інші товари для хоббі. Овчиннікова також зауважила, що цього року з’явився новий тренд на головоломки.

«В цьому році пішов новий тренд. По-перше, це такі головоломки неокуб — кілька різнокольорових шарів кульок, і їх якось скручують, як Кубик Рубіка. Це пін-арти у вигляді серця з цвяхів. На них натискаєш і залишається відбиток руки або чого ти хочеш. Повернулися в тренд іграшки йо-йо — нагадати про дитинство, перше підліткове кохання», — зазначила Овчиннікова.

Овчиннікова також додала, що останнім часом подарунки на День закоханих активно обирають люди віком 40+. Загалом з мобільного додатку українці обирають дещо інші варіанти, ніж з комп’ютера.

Магазинні розпродажі

У торгових центрах до Дня Святого Валентина найчастіше купують ювелірні прикраси, парюмерію, косметику. Про це в інтерв'ю Радіо НВ розповіла PR-директорка столичного ТРЦ Gulliver Татьяна Атаджанова.

Вона зауважила, що магазини розпочинають розпродаж за тиждень до свята. Знижки на парфюмерію можуть сягати 30%, на ювелірні прикраси — максимум 15−20%. Атаджанова зауважила, ювелірні вироби до Дня закоханих популярні ще й тому, що у цей день чоловіки часто роблять пропозицію своїй половинці.

PR-директор Gulliver додала, також останнім часом популярно дарувати враження, наприклад, квитки у кіно або до театру.

«Хтось хоче зробити щось приємне — подарунок для дому, хтось робить особистий подарунок — це парфумерія або косметика. Молоді люди роблять дуже багато покупок в ювелірній крамниці - срібло, золото», — зауважила Атаджанова.

Більшість торгових мереж пропонують знижки — 14% до Дня закоханих.

Бронюйте столики

У цей день великим попитом користуються ресторанні заклади. Тому вони намагаються додати до свого меню якісь тематичні страви, або пропозиції, розповіла у інтерв'ю Радіо НВ президентка Асоціації ресторанів Ольга Насонова.

Вона зауважила, що цього року 14 лютого припадає на п’ятницю, тому особливо багато людей будуть святкувати не вдома. У зв’язку з цим столик варто бронювати принаймні за пару днів, а в особливо популярні заклади — напочатку тижня.

Насонова зауважила, що у День Валентина виручка ресторану може збільшитись у 1,5−2 рази порівняно зі звичайним днем.

«Келих ігристого парам, які приходять. Плюс до цього, прикраса залу — сердечками та іншою атрибутикою. Саме тому, що люди звикли, налаштовані на відпочинок, налаштовані на витрату грошей, щоб досить тривалий час посидіти з коханою людиною», — повідомила Насонова

Маркетологи постаралися

Маркетологам вдалося зробити День закоханих популярним в Україні. В основному, його святкують молоді люди віку, але останнім часом навіть українці старшого віку почали дарувати у цей день невеликі подарунки. Про це інтерв'ю Радіо НВ розповів власник маркетингового агентства Rozenfeld Office Дмитро Розенфельд.

Він зауважив, що люди із різними статками можуть обрати презенти на будь-який гаманець. Розенфельд зауважив, оскільки традиція святкувати день закоханих прийшла в українську культуру під впливом американської, у містах ця традиція прижилася більше, ніж у сільській місцевості.

«Можна сказати, що 14 лютого відбулося як свято. Виросло ціле покоління, яке сприймає 14 лютого як якусь дату, яку потрібно відсвяткувати. Кожен святкує її на свій гаманець. Зараз дуже багато пропозицій, знижки, діють розпродажу, деякі магазини і ресторани намагаються залучити клієнтів. У будь-якому випадку, деякий чарівність в цьому святі є», — наголосив Розенфельд.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X