Породистий німець. Що показав тижневий тест-драйв НВ дизельного Opel Insignia

14 червня 2020, 12:01
НВ Преміум

У цьому великому автомобілі з американським минулим і французьким теперішнім дивним чином збереглася німецька порода — якість і солідний рух.

Недооцінений автомобіль — саме так можна назвати 4,9-метровий Opel Insignia, який представляє бізнес-клас. На тлі прямих конкурентів — а серед них підібралися як монстри продажів (Toyota Camry), так і породисті «жеребці» (Audi A6 і Mercedes-Benz E-class) — він загубився. І незаслужено.

Відео дня

Нинішня генерація моделі презентована в 2017 році, перезапуск на українському ринку відбувся у 2019-му. Ця Insignia — плід ще американського минулого Opel, часу, коли бренд належав GM, а не французам з Peugeot-Citroen.

В Україні модель продається з бензиновим турбомотором 1,5 л (165 л. с. і 250 Нм) і 6-ступінчастим автоматом або ж з дволітровим дизелем (170 л. с. і 400 Нм) з AdBlue, який «співпрацює» з АКПП на 8 передач. Між цими двигунами розподілені і комплектації: молодша — з бензиновим агрегатом, старша — з дизельним.

Підвіска — завжди незалежна: макферсон спереду і багаторичажка — ззаду.

А ще у цього автомобіля є секрет: хоч Insignia і виглядає купе-подібним седаном, насправді це ліфтбек — задні двері у нього відкриваються так само, як у хетчбека.

НВ провів більше ніж тиждень з цим французьким німцем в його дизельній іпостасі. Враження від цього спілкування — в декількох пунктах.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X