Майже половина мілленіалів охочіше б відмовилися від миття голови, а не від використання смартфонів
У процесі дослідження, проведеного аналітиками мобільного додатка Visible, з'ясувалося, що мілленіали охочіше відмовилися б від миття голови протягом тижня, ніж припинили б використовувати свої смартфони. Про це пише Business Insider.
41% опитаних молодих людей віком від 18 до 34 років заявили, що вони готові відмовитися від використання шампуню протягом тижня, якщо при цьому в них залишиться їхній смартфон протягом того ж періоду часу. Фактично це означає, що їх потреба залишатися на зв'язку вища за потребу в особистій гігієні.
Також під час опитування з'ясувалося, що багато мілленіалів згодні тимчасово припинити використання предметів домашнього вжитку або відмовитися від своїх улюблених ігор/розваг на користь смартфона.

54% респондентів зазначили, що заради телефона вони готові на місяць відмовитися від фільмів і телебачення, 28% заявили, що готові розлучитися зі своїм домашнім улюбленцем на тиждень, 23% змогли б заради смартфона припинити споживати кофеїн, а 17% опитаних сказали, що пожертвували б зубною щіткою заради телефона.
З огляду на можливості сучасних смартфонів, не дивно, що сьогодні користувачі приділяють цій техніці більше часу й уваги, ніж десять років тому. І результати цього дослідження показують, що для людей, які прожили з телефоном більшу частину свого життя, мобільні пристрої стали життєво необхідною річчю, а не предметом розкоші.
Загалом в опитуванні взяли участь 1180 респондентів, рівномірно розподілених за статевою ознакою. Всі опитані активно використовують мобільні телефони.
Знай міру. Facebook випустить додаток для підрахунку часу, витраченого на соцмережу
Перший крок до знайомства. Найкращі мобільні додатки для пошуку романтичних стосунків
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook і Instagram