Медики розповіли про правила поведінки при захворюваннях під час роботи в офісі

12 січня 2016, 16:15
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Останнім часом роботодавці відзначають стрімке зростання кількості людей, які приходять на роботу застудженими

Проблема полягає не тільки в тому, що через погане самопочуття вони неефективно працюють, але також у тому, що ці люди заражають своїх колег, пише Daily Mail. Інфекція поширюється на таких поверхнях, як робочі столи, дверні ручки, кнопки в ліфті.

Відео дня

Медики справедливо стверджують, що приходити на роботу під час хвороби – це не героїзм, а егоїзм. Щоб запобігти зараженню серед співробітників, фахівці дають декілька корисних рекомендацій.

Як довго необхідно сидіти вдома та видужувати

Якщо ви захворіли, спочатку потрібно вилікуватися, а потім йти на роботу. Інфекційні захворювання викликаються бактеріями або вірусами. Звертайте увагу на симптоми. Коли організм намагається побороти недугу, виникає чхання, кашель, блювання, діарея, головний біль, м'язова слабкість і лихоманка. Поки ці ознаки спостерігаються, вихід на роботу не має сенсу.

Однак у низці випадків людина вже не відчуває жодних з перерахованих вище симптомів, але інфекція в організмі ще є. Тому краще перестрахуватися і, відчуваючи себе повністю здоровим, побути вдома ще кілька днів.

Якщо людина застуджена, вона може йти на роботу, як тільки почуватиметься добре.

Якщо людина хвора на грип, вона може заражати інших протягом тижня.

При норовірусній інфекції потрібно посидіти вдома протягом двох днів після зникнення всіх симптомів.

При інфекціях дихальних шляхів на роботу виходити можна, але лише після консультації лікаря.

При харчовому отруєнні необхідно відпочити протягом двох днів після зникнення ознак хвороби.

Якщо все-таки вирішили йти на роботу

Якщо сидіти вдома людина не може, вона повинна вжити всіх заходів, щоб убезпечити від хвороби своїх колег. Одягайте медичну маску, мийте руки й вітайтеся зі співробітниками без рукостискань, протирайте телефони та клавіатуру антисептичними серветками.

© mike juwen/Flickr
© mike juwen/Flickr Фото:

Якщо захворів хтось зі співробітників

Якщо у вашому офісі хто-небудь захворів, кожен працівник ризикує підхопити інфекцію. Уникайте дотиків до свого обличчя. Чіпаючи такі речі, як телефонна слухавка, ручка, олівець, поверхня столу, а потім торкаючись до свого обличчя, людина наражається на небезпеку.

Найкращий захід обережності в період, коли у просторі витають віруси, – регулярно мити руки з милом.

© Dakota Local/Flickr
© Dakota Local/Flickr Фото:

Якщо вам потрібно відкрити двері, робіть це не за допомогою подушечок пальців, а з допомогою кісточок кулака. Тоді пальці будуть забруднюватися менше, а значить, навіть якщо ви торкнетеся ними до очей чи носа, ризик зараження буде мінімізовано.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X