Культові кадри. 10 найкращих рекламних роликів всіх часів

23 жовтня 2016, 10:04
Сьогодні, 23 жовтня відзначається День рекламіста або День працівника реклами – неофіційне свято всіх рекламістів, який відзначають разом з Днем маркетолога та PR-спеціаліста

У сучасному світі рекламний ролик – не просто презентація продукту, а справжній міні-фільм, здатний заінтригувати, розсмішити або зворушити до глибини душі.

На честь святкування Дня реклами НВ Style зібрав 10 найбільш цікавих і пам'ятних рекламних роликів, які входять до списку культових креативних творінь, удостоєних престижних премій, таких як Каннські леви.

Відео дня

Apple – 1984

Перша реклама Apple, що представляє лінійку комп'ютерів Macintosh. Хвилинний ролик показали по телебаченню всього один раз, 22 січня 1984 року, під час трансляції Супербоула — фінальної гри чемпіонату Національної футбольної ліги США. З цього ролика почалася публічна історія компанії Apple.

Nike - The Jogger

Ролик є класичним прикладом реклами Nike – візуально проста, вона розповідає про 12-річного хлопчика Натана, який доводить, що велич не більш унікальна, ніж здатність дихати.

Old Spice – The Man Your Man Could Smell Like

Легендарна реклама Old Spice під назвою Чоловік, яким повинен пахнути ваш чоловік, отримала гран-прі Золотий лев. Це блискучий приклад креативної і простий реклами – відомий ролик, який повинен побачити кожен.

Red Bull – Stratos

Red Bull Stratos – проект за участю австрійського скайдайвера Фелікса Баумгартнера. 14 жовтня 2012 року Баумгартнер піднявся на висоту 39 кілометрів у стратосферу над Розуел, Нью-Мексико на повітряній кулі, наповненій гелієм, і здійснив вільне падіння в скафандрі на Землю.

Під час стрибка Баумгартнер подолав звуковий бар'єр, ставши першою людиною, яка зробила це без двигуна. Швидкість досягла 1357,6 км/год. Передбачалося, що вільне падіння (до розкриття парашута) триватиме близько 5-6 хвилин, але воно закінчилося через 4:22 після стрибка.

Red Bull заявляє, що їх мегатрюк, що отримав назву «місія на край космосу» не був рекламною кампанією. І це саме те, чого завжди не вистачає індустрії реклами і маркетингу.

P&G – Thank You Mom

Procter&Gamble досі продовжує серію роликів під слоганом Спасибі, мамо, серед яких – емоційні відео про силу кожної мами в світі. У компанії відзначають, що серія роликів – це швидше соціальний проект, а не телевізійна реклама.

Vim – Cream

Забавна реклама засобів для прибирання будинку від бренду Vim отримала Золотого Лева в 2005 році. Це коротка, але дивовижна історія про те, як багато часу прибирання будинку забирає у мами на шкоду спілкуванню зі своїми дітьми. Згодом багато брендів вкрали цю ідею у Vim і представили схожі рекламні ролики.

Volvo – The Epic Split feat. Van Damme

Ролик 2013 року, у якому Жан-Клод Ван Дамм показав свій знаменитий шпагат на вантажівках, що рухались паралельно. Реклама свого часу підірвала інтернет і стала одним з найкращих рекламних роликів десятиліття.

Evian – Baby&Me

Ролик від Evian став самим популярним на YouTube за всю історію відеохостингу. За 2 роки він зібрав більше 110 мільйонів переглядів.

Chanel – Le Film

Рекламний ролик Le Film від Chanel з Ніколь Кідман у головній ролі став одним з найдорожчих в історії. На його створення компанія витратила близько 20 млн доларів, а сама Ніколь за участь у зйомках отримала найбільший гонорар – 4 млн доларів.

Honda – The Cog

Справжній шедевр реклами від Honda був знятий без застосування монтажу з лише одним склеюванням – для його зйомки знадобилося 606 дублів. Ролик отримав більше 25 престижних нагород і став одним з найбільш обговорюваних в світі.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X