Красуня зі спортклубу. Все, що ми знаємо про новий преміум-седан Infiniti Q50

24 жовтня 2018, 12:05
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Преміум-седан Infiniti Q50 – це ефектна і більш доступна альтернатива BMW і Audi, салон якого сподобається фанату гаджетів, а двигун – поціновувачу недозволених швидкостей.

Ч ірлідерка – найкраща з характеристик, які можна дати Infiniti Q50. Седан ефектний, має по-спортивному підтягнуту фігуру-кузов і своєю поведінкою розігріє кого завгодно.

Відео дня

А ще цей автомобіль середньостатистичний киянин не бачить в потоці щодня. Іншими словами, Q50 – дівчина красива, експресивна, але не часто заводить партнерів.

У 2018-му в Україні стали продавати вже оновлену Q50.

Машину, перша версія якої з'явилася п'ятьма роками раніше, виправили в дрібницях – форми бамперів, задня оптика, грати радіатора. Ключова новація – це доступна для комплектації sport система цифрового управління кермом DAS другого покоління (перше дебютувало разом із самою моделлю). Вона перетворює кермо на комп'ютерний джойстик: рухи керма "передає" на колеса електроніка. У двох інших комплектацій (pure і luxe) рульове класичне – з гідро- або з електропідсилювачем.

Система DAS незвичайна, але працездатна. Та й вся Q50 виявилася автомобілем, який масоване використання "цифри" не зробило вразливим.

У цьому НВ переконався, протестувавши оновлений седан в комплектації sport, з безальтернативними для України дволітровим бензиновим турбомотором, семиступінчастим автоматом і заднім приводом.

Їхати красиво і швидко

Кермо у Q50 гостре, робить лише два оберти. Ніяких відчуттів комп'ютерності (хоча управління цифрове) немає. За реакцією все чітко і точно, тільки на великих кутах з'являється штучність реакцій і легке закусування.

Семиступінчатий автомат у 95% випадків перемикає передачі м'яко і непомітно. В режимі спорт – а він у АКПП є – і під час різкого розгону з'являється агресивний акцент при зміні ступіні.

У коробки є ручний режим перемикань (важелем і підрульовими). Під час розгону АКПП навіть в ньому перемкне передачу вгору, але зробить це лише в червоній зоні тахометра (6,5 тис. об/хв). Режим легко відключити – достатньо утримати праву підрульову пелюстку.

Дволітровий двигун має солідний крутний момент в 350 Нм і без напрягу тягне чи не з холостих. Відповідно, і розганяє він машину до 100 км/год за 7,3 с легко, хоча цей процес (завдяки коробці) не супроводжується різким вдавленням тіла водія в крісло.

Задній привід – бонусний адреналін, особливо взимку.

Незалежна підвіска (двухричажка спереду і багаторичажка ззаду) у Q50 налаштована вдало як для України. Тобто вона вміє вирішувати два різні завдання. Перше – утримувати машину на віражах. Друге – не витрушувати при цьому водія з крісла (а його зуби і пломби – з рота) на поганій дорозі. На покришках 245/40 RF19, навіть з урахуванням низького профілю і того, що це runflat (з жорсткою боковиною, що приймає на себе навантаження при проколі), машина котить в міру плавно. Можна і по битому асфальту їздити – це буде не зовсім приємно, але і не жах-жах. Втім, можливо, це заслуга саме runflat.

Характер спортивної дівчини Q50 можна коригувати самостійно, без звернення до будь-яких психотерапевтів. Досить попрацювати Infiniti Drive Mode Selector і обрати клавішею один з чотирьох режимів руху: сніг, стандарт, спорт, персонал.

Якщо судити за режимом персонал, при цьому відбувається підстроювання наступних функцій: двигуна/коробки передач (спорт, стандарт, сніг), рульового (дві підфункції: режим – може бути спорт і стандарт, відгук – тільки стандарт), системи утримання в смузі active lane control (можлива низька і висока її чутливість) і active trace control (Увімкнути. або Вимкнути.), заправляє машину в круті повороти підторможуванням внутрішніх коліс.

Гальма працюють відмінно.

Питання паркування вирішують камери по колу – з їхньою допомогою на центральному дисплеї формується вид зверху з динамічним промальовуванням траєкторії.

Під двигуном знизу – пластиковий захист. Під ним – лише 120 мм дорожнього просвіту: на грунті або близько бровок на Q50 варто бути обережним.

Салон, як геймерський клуб

Усередині Q50 – цифровий світ. Починаючи від зручних передніх сидінь (з підігрівом), керують положенням яких, як і керма, електроприводи. Можна міняти довжину подушки, управляти поперековою підтримкою. У водійського ще і регулюється відстань між досить щільними валиками бічної підтримки.

Архітектура передньої панелі сучасна, побудована навколо вертикальної пари великих сенсорних екранів. Верхній – для інформації (наприклад, туди виведена навігаційна карта), і його сильно засвічує сонце. А от нижній (для керуючих функцій), обрамлений фізичними кнопками, менше схильний до засвіту.

Все разом досить функціонально.

Центральна консоль переходить у підлокотник – виходить аналог гоночного кокпіта навколо водія.

Бардачок дрібнуватий, як і кишені в дверях. Бокс в підлокотнику обшитий оксамитом, як й інші ємності. Він невеликий. У ньому є розетка 12 В, два usb, aux і відео. Плюс sd-карта з навігацією.

Звук в Q50 якісний – Infiniti Bose Performance на 16 динаміків. Звукоізоляція пристойна, але рокоток двигуна на високих оборотах у салон потрапляє. Втім, для азартного водія його "музика" буде важливіше за аудіо.

Обмежено-сімейний седан

Q50 – це автомобіль першого ряду. Тому що центр задоволень і зручностей зміщений саме вперед.

Ззаду все скромніше.

В ногах у задніх пасажирів – високий трансмісійний тунель. Та й усе тут розраховано на двох, причому не надто високих сідоків: у рослих людей і коліна упрутся в спинки передніх сидінь, і голова буде майже торкатися стелі. Сам задній диван відформований під пару людей.

Спинка дивана окремо складається вперед (з багажника її при цьому треба чимось штовхати) – виходить вузький лаз з високою ступінню і додатковий обсяг для вантажів.

Клімат-контроль двозонний, тому задньому ряду дісталися від нього тільки повітроводи.

Ще тут є попільничка, а у відкидному підлокотнику – два підстаканники. Є кишені в спинках передніх сидінь, а от у дверях їх немає.

Обсяг багажника – 500 л, для класу спортседана непогано. Але це стільки ж, скільки і у скромних французьких седанчиків В-класу.

У підпіллі вантажного відсіку – домкрат, ключ, буксувальна проушина і немає місця (навіть отформованої в металі ванни) під докатку.

Не занадто ненажерливий. Як для досить енергійного автомобіля витрати палива у Q50 нормальні: в місті це 12,0-12,5 л, на трасі – 8,0 л (при 120-140 км/ч). А бак-то тут на 80 л, так що рейди можна робити тривалі.

Висновок

Q50 – преміальний седан, який дешевше європейських аналогів. Або, що одне і те ж, краще укомплектований за ті ж гроші. Але японка, на відміну від німців, не дає споживачеві особливого вибору – ні в моторах, ні в коробках, ні в типі приводу.

На цій машині можна подорожувати і сім'єю (двоє дорослих + двоє дітей), але, по суті, вона більше підходить тим сучасним "дроворубам", які хочуть виділятися в усьому. Infiniti їм це забезпечить, якщо вищезгадані завсідники барбершопов мають гроші не тільки на стрижку, але і більш 1 млн грн на саму Q50.

Більше фото в галереї:

Читайте також: Шоу електромобілів і суперкарів. 19 найочікуваніших прем'єр Женевського автосалону

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X