Керівництво Ferrari не погодиться випускати кросовер навіть під страхом смерті
Маркіонне зарубав ідею створення позашляхової моделі Ferrari, розповідаючи про підсумки минулого року та плани на поточний. У 2015 італійська компанія реалізувала 7664 авто, що на 6% більше, ніж в 2014. У нинішньому році автовиробник планує збільшити продажі на 3% і довести їх до позначки приблизно в 7900 автомобілів.
Як раніше зазначав Серджіо Маркіонне, з часом Ferrari може збільшити обсяги продажів до 9000 автомобілів в 2019 році. У той же час він зазначив, що компанія дотримується 70-літньої традиції, родоначальником якої став засновник Ferrari, і випускає трохи менше автомобілів, ніж хочуть покупці.
Своїм небажанням звертатися до кроссоверів Ferrari виділяється на тлі інших престижних автомобільних брендів. Так, свою першу позашляхову модель вже встигла представити компанія Bentley. До запуску кросовера готується Lamborghini. Модельний ряд Maserati також поповниться кросовером.