Як ефективно управляти людьми. Шість помилок керівника-початківця, які потрібно терміново виправляти

26 квітня 2017, 16:42
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Успіх компанії або колективу багато в чому залежить від грамотного керівництва. Неправильний управлінський підхід часто спричиняє низьку ефективність роботи і невдачі в професійній сфері

Американський мотиваційний спікер, бізнес-консультант, блогер і педагог Джим Морріс назвав шість грубих помилок в менеджменті, яких керівники компаній можуть за собою навіть не помічати. Однак ці помилки заважають злагодженій та ефективній роботі всього колективу.

Відео дня

Шість помилок керівника, які необхідно виправити:

1. Ви слухаєте, але не дивитесь. Початківці-керівники часто зосереджені тільки на словах, а не на жестах, позах і міміці своїх підлеглих. Щоб добре організовувати робочий процес в колективі, важливо розбиратися у мові тіла. Наприклад, ви можете запитати у працівника, як його справи, і він швидко відповість, що добре. Однак при цьому він витирає чоло і нервово стукає ногою. А це ознака тривожності.

Помічати без слів те, що відбувається з людиною – важлива навичка успішного керівника.

2. Ви вдаєте, що все знаєте. Якщо ви новий менеджер і тільки входите в курс справи, не варто показувати всім, що ви все знаєте самі. У тому, щоб звернутися до колег за допомогою, немає нічого соромного і ніхто при цьому не вважатиме вас недостатньо компетентним професіоналом. Буде набагато гірше, якщо через страх здатися дурним або недосвідченим, ви провалите проект.

© Pexels
© Pexels Фото:

3. Мікроменеджмент. Є велика різниця між тим, щоб дати працівникові завдання і стежити за його прогресом, і тим, щоб контролювати кожен крок на шляху виконання цього завдання. Мікроменеджмент – це зайвий контроль за роботою підлеглого, і ця тактика в роботі керівника помилкова.

Коли ви намагаєтеся простежити за кожною дією співробітника, ви показуєте свою недовіру і знижуєте самооцінку людини. В результаті співробітник втрачає мотивацію, стає дратівливим і праця стає непродуктивною.

4. Ви погоджуєтесь на будь-який проект. Не варто моментально брати під свою відповідальність кожен проект, який пропонує вище керівництво. Адже саме вам потім доведеться доводити його до пуття. Якщо ви візьмете на себе масу несуттєвих завдань, у вас може не вистачити часу на великий проект, який вимагає належної уваги.

Усвідомте різницю між важкою роботою і грамотною роботою. Не хапайтеся за все підряд, навчіться виділяти більш цінні для компанії проекти. Не бійтеся ставити своєму босові запитання та відстоювати свою точку зору щодо організації робочого процесу.

© Pexels
© Pexels Фото:

5. Спілкування лише з підлеглими. Налагодити контакт з підлеглими – це важливо і правильно. Але не забувайте спілкуватися зі своїм безпосереднім керівником. Не думайте, що, якщо він займає таку високу посаду, то він автоматично знає, як краще працювати з вами.

Вивчіть сильні та слабкі сторони свого начальника, розкажіть йому, що вас мотивує і яким комунікативним стратегіям ви віддаєте перевагу.

6. Ви ставитесь до всіх співробітників однаково. Між поняттями "ставитися до людей, справедливо" і "ставитися до людей однаково", безперечно, є різниця. Не рівняйте всіх під одну гребінку, кожна людина унікальна, і хороший керівник повинен розуміти, що працівник цінує і вважає важливим. Наприклад, один працівник приходить в понеділок вранці на роботу і чекає, щоб ви запитали, як на вихідних зіграла футбольна команда його сина. Інший працівник питання про особисте життя вважає вторгненням у свій простір.

Не бійтеся ставити співробітникам багато запитань, щоб вивчити особистість кожного й ефективно вибудовувати робочий процес.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X