Instagram-яйце, яке встановило рекорд за лайками, створили для реклами американського футболу

2 лютого 2019, 21:36
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Акаунт яйця, фото з яким встановило рекорд в Instagram за кількістю лайків, створили для реклами фінального матчу Національної футбольної ліги США з американського футболу – Супербоула.

Про це повідомляє Громадське.

У суботу, 2 лютого, на  акаунті опублікували нове фото, де тріщини на яйці прошиті шнурками. Таким чином, воно нагадує м’яч для американського футболу.

Відео дня

"Очікування завершене. Все буде розкрито в неділю після Супербоула", - написано під постом.

Супербоул -  фінальна гра між кращими командами за звання чемпіона Національної футбольної ліги США.

Нагадаємо, 4 січня 2019 року в профілі Instagram @world_record_egg було завантажено зображення звичайного курячого яйця. Станом на 2 лютого під постом вже 52 млн лайків.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X