За гендерну рівність. Українські зірки підтримають грандіозну кампанію проти стереотипів в Facebook і Instagram

20 квітня 2021, 17:11

Соціальна кампанія вже спричинила бум переглядів в TikTok, набравши за тиждень 3 млн переглядів

Соціальна кампанія проти гендерних стереотипів цього тижня стартує в Facebook та Instagram під хештегом #НЕГРІНЖУЙ. Користувачі зможуть записати відеоролик, заснований на суспільних стереотипах, в яких ми живемо. До соціальної кампанії вже приєдналося 15 тіктокерів, які сколихнули мережу, набравши 3 мільйони переглядів своїх відео.

Відео дня

А найближчими днями своїми історіями на Facebook та в Instagram поділяться українські зірки та лідери думок з різних сфер. Кожен з них обере тему свого відео з бази більш ніж ста поширених стереотипів, подивитися які можна в TikTok, Instagram і Facebook під офіційним хештегом кампанії #GRINGE, #NOMOREGRINGE.

«Штампи, упередження та, як наслідок — дискримінація, створюють токсичність, знижують продуктивність, креативність та інноваційний потенціал людей та систем. Перший крок на шляху подолання будь-якої проблеми — її визнання. Саме тому ми створили проект, який голосами 30 інфлюенсерів із різних сфер та поколінь покаже наскільки рудиментарним є те, чим час від часу (але регулярно) керуються мільйони», — каже Ірина Рубіс, засновниця платформи Biasless та авторка кампанії NOMOREGRINGE.

Серед амбасадорів кампанії: Ектор Хіменес-Браво, суддя проєкту «МастерШеф»; Андрій Пишний, голова правління ощадбанку (2014 -2020), засновник ГО «Відчуй»; Монро, телеведуча, блогерка, громадський діяч; Дмитро Щебетюк, громадський діяч, засновник «Доступно.UA»; Григорій Решетнік, телеведучий («Холостяк», «Холостячка»), актор; Яна Брензей, ведуча «Вікна-Новини»; Юлія Зорій, ведуча «Ранок у великому місті»; Володимир Ярославський, співвласник ресторану «Lucky», суддя проекту «МастерШеф Україна»; Олександра Кучеренко, ведуча «Ранок у великому місті»; Оксана Гутцайт, журналістка, радіо- і телеведуча; Сергій Костира, ведучий проєкту «Один за всіх»; Олена Вознесенська, актриса; Альбіна Перерва, актриса; Ольга Мартиновська, суддя «Мастер Шеф. Професіонали 2»; Надія Матвєєва, телеведуча.

Хештег кампанії #GRINGE — це неологізм, утворення від сленгового слова Крінж (з англ. Cringe) — незручність й сором — та літери «G» — з англійської «gender». Грінж — це сором і ніяковість, які відчуваєш, якщо хтось діє чи озвучує поняття в рамках гендерних упереджень.

Проблема стереотипів в суспільстві набагато глибше, ніж просто особисті емоції людей, які стають жертвами тиску. «Жінці не місце в бізнесі чи IT», «Не поліз в бійку — не мужик», «Кулінарне мистецтво — тільки для жінок», «Жінки мають народжувати дітей, а не будувати кар'єру». Таке штучне розподілення ролей дуже негативно впливає не лише на окрему людину, але й на суспільство та політичні й економічні процеси в цілому.

Показати ще новини
Радіо НВ
X