Без колишнього блиску. Чи вмирає глянець в Україні — запитуємо в ексголовреда Cosmopolitan

11 листопада 2021, 06:35

Чи правда, що українські глянцеві журнали — це суцільна реклама та некомпетентні автори, хто і чому йде туди працювати та скільки ці люди заробляють — Радіо НВ представляє новий випуск подкасту про luxury-індустрію Це розкіш.

Ведуча Василиса Фролова та головний редактор Радіо НВ Олексій Тарасов в першій чесній програмі про індустрію розкоші розповідають про український глянець та з’ясовують у колишньої головної редакторки Cosmopolitan Олександри Буринської, скільки заробляють, що рекламують та чому закриваються глянцеві журнали в Україні.

Відео дня

Про ситуацію з глянцем в Україні

З великих брендів, які зайшли на український ринок, були Cosmopolitan та Harper’s Bazaar, які нещодавно припинили свою роботу в друкованову форматі. Ще функціонують журнали Elle, Vogue та ще декілька глянцевих видань, які продовжують існувати.

Про зарплатню в українському глянці

Хоча зарплатня в глянцю відносно невелика, там є свої приємні бонуси для співробітників. Дехто подорожує, хтось відвідує різноманітні вечірки та отримує подарунки від рекламодавців, — коментує Олександра Буринська. В глянець приходили люди, які більше працювали для душі.

Про рекламу в українському глянці

Розміщення реклами за роки змінилося. Спочатку це були іміджеві сторінки, завдяки яким рекламу відділяли від основних матеріалів. Потім з’явилася нативна реклама, коли редакція своїми руками пише про певну компанію, але це позначалося як рекламний матеріал. В деяких журналах такі новини розміщуються окремо, не змішуючись з основними статтями, проте є й такі, де рекламу важко відрізнити від звичайної новини.

Чому друковані Cosmopolitan та Harper’s Bazaar припинили своє існування в Україні, чи вплинула на це пандемія, а також детальніше про авторів, героїв та обкладинки глянцевих журналів — слухайте в програмі Це розкіш.

Показати ще новини
Радіо NV
X