Егоїстичне бажання: фантастичний концепт Lamborghini Egoista отримав шанс піти в серію
Lamborghini Egoista був представлений два роки тому. Таким чином італійський автовиробник вирішив зробити собі подарунок до 50-річчя. Його прем'єра стала кульмінацією святкування ювілею в Сант-Агата-Болоньєзе, і незабаром після цього він оселився в музеї Lamborghini.

За задумом італійського автовиробника, в профіль Egoista мав нагадувати бика, який опустив голову та підготувався до сутички. Водночас у концепті мали вгадуватися риси бойового вертольота Apache, яким дизайнери Lamborghini також надихалися. Бійцівський характер концепту підкріплювався 5,2-літровим силовим агрегатом V10 потужністю 600 кінських сил.

"Це автомобіль зроблений лише для однієї людини, і з ним можна отримати задоволення і проявити свою індивідуальність на максимум. Він розроблений виключно для гіпервитончених людей, які віддають перевагу найбільш екстремальним і ексклюзивним речам у світі. Йому властивий гедонізм, доведений до межі, це автомобіль без компромісів, одним словом: це егоїст", - сказав під час презентації новинки головний дизайнер концерну Volkswagen Вальтер де Сільва.

Хоча де Сільва накидав досить яскравий портрет гіпотетичного власника Egoista, для широкої (або у випадку з Lamborghini вузької) публіки суперкар ніколи не призначався. Італійський автовиробник і не намагався приховувати цього, стверджуючи, що це його подарунок самому собі й узагалі автомобіль, "який ніколи не стане чиєюсь власністю, а залишиться мрією для всіх".
Lamborghini не вперше дражнити публіку привабливим концептом, а потім замикати його в музеї. 2008-го на автосалоні в Парижі компанія представила 4-дверний Estoque. Незабаром пішли чутки про те, що концепт піде в серійне виробництво. Голова італійської компанії Стефан Вінкельман живив їх, роблячи заяви на кшталт: "Третя модель гарно вписалася б у лінійку Lamborghini" та "створення 4-дверного автомобіля – здійсненне завдання" або "Estoque поставлено на паузу", але від самої ідеї випуску седана виробник не відмовився. Однак відтоді минуло вже 3 роки, Estoque на конвеєр не потрапив, а розмови про нього замовкли.

У будь-якому разі спостерігати за подальшим розвитком ситуації навколо Egoista буде цікаво. Ані потенційні покупці, ані цінителі красивих автомобілів не засмутяться, якщо Lamborghini раптом передумає з приводу "мрії для всіх".

Проте у зв'язку зі скандалом навколо Volkswagen це малоймовірно. Німецький автогігант, власник маленької, але знаменитої італійської компанієї, раніше оголосив про те, що відмовиться від інвестицій, які не є вкрай необхідними. Але ж одномісний суперкар для обраних (нехай навіть дуже дорогий) на вкрай необхідний проект не тягне.

Той факт, що Lamborghini вирішила "застовпити" ім'я, говорить про намір його використати. Але, найімовірніше, автовиробник застосує його для інших цілей. Наприклад, Egoista цілком може стати назвою для якоїсь спецверсії Aventador або Huracan.
