Чотири секрети успішної кар'єри від виконавчого директора LinkedIn
Вайнер - рідкість в світі топ-менеджерів: його компанія має рейтинг схвалення на рівні 97% на сайті оцінки роботодавця Glassdoor, а сам він відомий як винятковий менеджер і симпатичний лідер, пише MyDomaine.
Having something to prove can be extremely effective motivator, but will yield success without happiness if hole that can not be filled.
- Jeff Weiner (@jeffweiner) 31 серпня 2017 р
Всього в декількох реченнях Вайнер поділився порадою для успішної кар'єри. "Надихайте, уповноважуйте, слухайте й цінуєте. Практика будь-якої з цих речей може поліпшити взаємодію працівника, оволодіння всіма чотирма може змінити гру", - говорить він.
Але що це означає на практичному рівні? Ось як CEO LinkedIn розшифровує свою пораду, називаючи чотири практичних кроки, яким варто повчитися:
1. Уповноважуйте своїх співробітників, надаючи їм гнучкість для віддаленої роботи і можливість нести відповідальність за їхній внесок, а не за години, які вони провели в офісі.
2. Слухайте інших на зборах, закриваючи ноутбук і не заглядаючи в телефон.
3. Цінуйте людей в своїй команді, даючи їм ясну, відкриту похвалу, коли вони досягають поставленої мети.
4. Надихайте інших своїм прикладом: знайдіть час, щоб допомагати іншим з нагальною проблемою, заохочувати творчість і нові способи роботи, і пишайтеся тим, що ви робите.
- Читайте також: Шість простих речей, які сприяють кар'єрному зростанню
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook