Чотири секрети успішної кар'єри від виконавчого директора LinkedIn

21 вересня 2017, 13:15
Виконавчий директор LinkedIn Джефф Вайнер зібрав армію з 559 000 фоловерів у Twitter, завдяки щоденним твітам про успіх і лідерство

Вайнер - рідкість в світі топ-менеджерів: його компанія має рейтинг схвалення на рівні 97% на сайті оцінки роботодавця Glassdoor, а сам він відомий як винятковий менеджер і симпатичний лідер, пише MyDomaine.

Відео дня



Всього в декількох реченнях Вайнер поділився порадою для успішної кар'єри. "Надихайте, уповноважуйте, слухайте й цінуєте. Практика будь-якої з цих речей може поліпшити взаємодію працівника, оволодіння всіма чотирма може змінити гру", - говорить він.

Але що це означає на практичному рівні? Ось як CEO LinkedIn розшифровує свою пораду, називаючи чотири практичних кроки, яким варто повчитися:

1. Уповноважуйте своїх співробітників, надаючи їм гнучкість для віддаленої роботи і можливість нести відповідальність за їхній внесок, а не за години, які вони провели в офісі.


2. Слухайте інших на зборах, закриваючи ноутбук і не заглядаючи в телефон.


3. Цінуйте людей в своїй команді, даючи їм ясну, відкриту похвалу, коли вони досягають поставленої мети.


4. Надихайте інших своїм прикладом: знайдіть час, щоб допомагати іншим з нагальною проблемою, заохочувати творчість і нові способи роботи, і пишайтеся тим, що ви робите.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій
Показати ще новини
Радіо NV
X