Борт задоволень Air France

3 грудня 2018, 10:00
Новини компаній
Все зроблено в дусі нового сучасного образу Air France (Фото:Air France )

Все зроблено в дусі нового сучасного образу Air France (Фото:Air France )

З наближенням різдвяних свят традиційно збільшується потік пасажирів, які користуються послугами авіакомпаній. Багато хто планує туристичні поїздки в зимовий період, вважаючи за краще провести відпочинок на інших континентах, далеко від зимової холоднечі і сльоти. Хтось шукає нові враження, екзотику, хтось – літнє сонце, океанський прибій, а хтось – усамітнення і тишу.

Відео дня

Що може затьмарити майбутній відпочинок? Хіба що тривалі очікування рейсу в некомфортному аеропорту, довгі години, проведені у кріслі літака, і відсутність звичних зручностей. Але, на щастя, авіакомпанія Air France змогла забезпечити нову якість авіаперельотів у бізнес-класі на далекомагістральних рейсах.

Подорож з України починається в аеропорту «Бориспіль» з окремої стійки реєстрації для пасажирів бізнес-класу, а також послуги Sky Priority, яку надають у більш ніж 1000 аеропортів світу, де для пасажирів передбачено пріоритетні посадка на рейс, вихід з літака і отримання багажу, а в аеропорту Шарль-де-Голль у Парижі ця послуга також включає пріоритетне проходження паспортних і митних формальностей.

Далекомагістральні рейси Air France вилітають з термінала 2E аеропорту Шарль де Голль у Парижі. Саме тут, у холі L, на початку року Air France представила своїм пасажирам новий бізнес-лаунж – абсолютно новий зал, розроблений відомим дизайнером Матьє Леаннеуром, загальною площею 3200 кв. м.

Вперше Air France організувала 550 кв. м простору для відпочинку і відновлення: ділянку "Instant Relaxation" для відпочинку в зручних кріслах або в міні-люксах, детокс-бар, окремі кабіни для косметологічних процедур Clarins, приватні сауни, душові кабіни.

Відкриту зону вишуканого харчування "La Table Gourmet" спроектовано в дусі паризького пабу. Підбір вин і шампанського здійснив Паоло Бассо, найкращий сомельє світу в 2013 році.

Зони особистого простору, де смартфони мовчать, а також зона шопінгу, де можна придбати брендовані товари Air France, дитячий майданчик і розваги для дітей – все продумано для різних потреб пасажирів бізнес-класу.

Після відпочинку в бізнес-лаунжі пасажири потрапляють у нову зону комфорту Air France – салон бізнес-класу на далекомагістральних рейсах, де багатогодинний політ буде асоціюватися тільки з приємними спогадами.

Компанія Air France розробила спеціальні крісла – кабіни-«кокони», що надають пасажирам принципово новий рівень зручностей. Завдяки особливій конструкції, ці крісла, завширшки 68 см з вигнутою формою, забезпечують затишний приватний простір протягом усього польоту. За лічені секунди крісло перетворюється на ліжко завдовжки до 2 м. Водночас крісло-«кокон» набуває форми тіла пасажира, щоб забезпечити якісний сон. Для забезпечення максимального комфорту пасажири можуть скористатися антиалергічною пір'яною подушкою, м'якою ковдрою, а також набором «Комфорт і благополуччя» з туалетним приладдям і косметичними засобами «Clarins».

Кабіни-«кокони» дають можливість не тільки чудово відпочити, а й розважитися. Ці незвичайні крісла оснащені індивідуальним екраном, що відкриває для пасажирів доступ до 500 годин різних розважальних програм, які можна дивитися в будь-який час.

До послуг пасажирів величезний вибір міжнародної преси. Все що потрібно - скористатися додатком Air France Play і завантажити на свій планшет або смартфон будь-яке вподобане видання за 24 години до вильоту.

За необхідності «кокон» можна перетворити на свій особистий кабінет. Тут і розетка для підключення комп'ютера або мобільного телефону, і поворотний рідер, що не заважає сусідам, і навушники з функцією шумозаглушення, і місця для документів і комп'ютерів.

На бортах Air France харчування організовано таким чином, що в захваті будуть навіть найвимогливіші гурмани. На пасажирів чекають 6 різних страв від мішленівських шеф-кухарів, серед яких Мішель Рот, Олів'є Белліні, Гі Мартен, Режі Маркон. До того ж меню оновлюють кожні 2 місяці.

Додатково до цього – французькі вина і шампанське від відомих сомельє з регіонів Бордо, Бургундії, долини Рони. Завдяки всій цій розкоші кулінарного мистецтва, авіапереліт може здатися справжнісінькою подорожжю у світ гастрономічної вишуканості.

До речі, посуд, у якому подають страви, продумано з такою ж уважністю. Air France звернулася до Жана-Марі Массо, відомого французького дизайнера, з проханням про створення нового дизайну посуду, повного набору з більш ніж 40 унікальних предметів. Посуд і підноси на 100% відповідають критеріям екодизайну, завдяки яким вага матеріалів та пов'язаних з ними викидів СО2 знижено на 1/3.

Поза всякими сумнівами – тривалий переліт стане справжнім задоволенням, яке напевно захочеться повторити. Air France завжди готовий підставити своє крило.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X