Сподіваємося, що зможемо отримати прощення. Засновники Dolce&Gabbana вибачилися перед Китаєм
Співзасновники бренду Dolce&Gabbana попросили вибачення у Китаю. Вибачення з`явилися після скандалу, викликаного рекламою, яку китайські користувачі назвали расистською.
Як повідомляє Reuters, таким чином дизайнери намагаються врятувати найважливіший ринок елітного бренду після негативної реакції на рекламну кампанію.
Раніше, в середу, італійський будинок моди скасував шоу в Шанхаї після того, як знаменитості та користувачі соціальних мереж пригрозили бойкотом кампанії.
Це стало невдачею для одного з найвідоміших модних італійських брендів в Китаї, де його конкуренти Louis Vuitton і Gucci прагнуть розширити свій вплив.
Скандал навколо реклами посилили опубліковані онлайн скріншоти приватного листування Стефано Габбани, в якому він пише про «Китайську неосвічену погано пахнучу мафію» (China Ignorant Dirty Smelling Mafia). Після цього компанія повідомила, що акаунт дизайнера було зламано.
Подивитися цю публікацію в Instagram
В відео з вибаченнями, опублікованому в п'ятницю, Габбана і Доменіко Дольче кажуть, що всерйоз засмучені впливом їхніх слів. «У світлі цього культурного непорозуміння ми сподіваємося, що зможемо отримати ваше прощення», - говорить Дольче італійською.
85-секундне відео з китайськими субтитрами було розміщено в «китайському Twitter» - Weibo.
Габбана також попросив вибачення і вибачився перед китайським народом у всьому світі. В кінці відео дизайнери промовляють вибачення китайською мовою мандарином. «Ми ніколи не забудемо цей досвід і урок, і такі речі ніколи більше не повторяться», - сказав Габбана.
Нагадаємо, раніше Dolce & Gabbana запустили в соціальних мережах рекламну кампанію #DGLovesChina, яка була присвячена прийдешньому показу в Шанхаї. У Китаї рекламу сприйняли як образу китайської культури, расизм і пропаганду неправильних стереотипів.
- Читайте також: Кіт Герінґтон став обличчям нового аромату Dolce & Gabbana
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life