Сподіваємося, що зможемо отримати прощення. Засновники Dolce&Gabbana вибачилися перед Китаєм

23 листопада 2018, 12:30

Співзасновники бренду Dolce&Gabbana попросили вибачення у Китаю. Вибачення з`явилися після скандалу, викликаного рекламою, яку китайські користувачі назвали расистською.

Як повідомляє Reuters, таким чином дизайнери намагаються врятувати найважливіший ринок елітного бренду після негативної реакції на рекламну кампанію.

Раніше, в середу, італійський будинок моди скасував шоу в Шанхаї після того, як знаменитості та користувачі соціальних мереж пригрозили бойкотом кампанії.

Відео дня

Це стало невдачею для одного з найвідоміших модних італійських брендів в Китаї, де його конкуренти Louis Vuitton і Gucci прагнуть розширити свій вплив.

Скандал навколо реклами посилили опубліковані онлайн скріншоти приватного листування Стефано Габбани, в якому він пише про «Китайську неосвічену погано пахнучу мафію» (China Ignorant Dirty Smelling Mafia). Після цього компанія повідомила, що акаунт дизайнера було зламано.

Подивитися цю публікацію в Instagram

My Instagram account has been hacked. My legal office is working on this. I love China and the Chinese Culture. I'm so sorry for what happened.

Публікація від stefanogabbana (@stefanogabbana)

В відео з вибаченнями, опублікованому в п'ятницю, Габбана і Доменіко Дольче кажуть, що всерйоз засмучені впливом їхніх слів. «У світлі цього культурного непорозуміння ми сподіваємося, що зможемо отримати ваше прощення», - говорить Дольче італійською.

85-секундне відео з китайськими субтитрами було розміщено в «китайському Twitter» - Weibo.

Габбана також попросив вибачення і вибачився перед китайським народом у всьому світі. В кінці відео дизайнери промовляють вибачення китайською мовою мандарином. «Ми ніколи не забудемо цей досвід і урок, і такі речі ніколи більше не повторяться», - сказав Габбана.

Нагадаємо, раніше Dolce & Gabbana запустили в соціальних мережах рекламну кампанію #DGLovesChina, яка була присвячена прийдешньому показу в Шанхаї. У Китаї рекламу сприйняли як образу китайської культури, расизм і пропаганду неправильних стереотипів.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Редактор: Марія Кабацій

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X