Уперше за 20 років. Burberry змінив логотип
Лондонський модний бренд Burberry вперше за 20 років змінив свій логотип.
Новий логотип представив напередодні свого майбутнього дебюту на Лондонському тижні моди у вересні дизайнер Рікардо Тіші, який очолив Burberry в травні цього року.
The #Burberry Logo August 2018. 'Peter is one of our generation's greatest design geniuses . I'm so happy to have collaborated together to reimagine the new visual language for the house . ' - #RiccardoTisci
Відео дня
Тіші показав новий логотип і монограму, в якій ініціали засновника марки Томаса Берберрі - TB - виконані в білому і помаранчевому кольорах.
Крім того, в Instagram компанія опублікувала електронну переписку між Тіші і британським арт-директором і графічним дизайнером Пітером Севіллом. Севілл минулого року робив редизайн логотипу Calvin Klein на замовлення Рафа Сімонса.
Новий логотип Burberry втілив в собі результати архівних досліджень Тиші, а також монограму Томаса Барберрі 1908 року.
Нова ідентичність бренду буде використовуватися на всіх каналах та у всіх рекламних кампаніях з сьогоднішнього дня. Востаннє логотип Burberry був змінений в 1999 році. Тоді бренд позбувся однієї літери з назви Burberry's, але зберіг традиційного лицаря на логотипі.

- Читайте також: Burberry спалила нерозпродані продукцію на 36 млн доларів, щоб не продавати її занадто дешево
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook і Instagram