Визначені найбільш ефективні знаменитості для реклами

15 січня 2016, 14:05
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
В ході маркетингового дослідження компанії The NPD Group з'ясувалося, що відома співачка Ріанна є найефективнішою знаменитістю для реклами товарів

За даними маркетингової компанії, товари різних брендів, до реклами і виробництва яких залучена відома поп-зірка, продаються в 3,7 разів краще, ніж товари, до рекламних кампаній яких залучені інші знаменитості, пише Elle .

Відео дня

На другій позиції в рейтингу найбільш ефективних відомих персон для реклами розташувалася американська колега Ріанни, співачка Бейонсе. До п'ятірки лідерів також увійшли співак Не-Йо, R&B-співак Ашер і репер Уіз Халіфа.

Рианна в рекламе Dior
Рианна в рекламе Dior Фото:

У свою чергу, дослідження маркетингової компанії Repucom пролило світло на найуспішніше для компаній спонсорство гастрольних турів артистів. В рейтингу на першій сходинці розташувалася активно гастролююча кантрі-співачка Тейлор Свіфт, якій вдалося обійти таких відомих артистів, як Джастін Тімберлейк, Леді Гага і Кеті Перрі.

Ріанна не увійшла в рейтинг найбільш прибуткових артистів для компаній, що виступають спонсором гастрольних турів музикантів у зв'язку з відсутністю світових турне і концертів в останній рік.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X