Вечірка в Лондоні. Маскулінність та ретро-шик в кампейні Gucci
Зйомки проходили в лондонському нічному клубі Mildmay Club, де моделі демонстрували яскраві образи з колекції Pre-Fall 2017, присвяченій маскулінності і ретро-шику.
Кожен з образів був доповнений стильними аксесуарами – також з нової осінньої колекції Gucci. Автором рекламних кадрів виступив відомий британський фотограф Глен Лучфорд.
Примітно, що кампанія, яка отримала назву Soul Scene, була натхненна молодіжною музичною модою 1960-х. У зйомках кампанії взяли участь тільки чорношкірі моделі.
Креативний директор Будинку Алессандро Мікеле при створенні колекції надихався субкультурою північного соулу (Northern Soul), який був широко поширений в танцювальних клубах Великобританії в кінці 1960-х.
- Дивіться також: То почуття, коли. Бренд Gucci створив власні меми в рамках рекламної кампанії аксесуарів
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life