В стилі глем-рок. Дочка Сінді Кроуфорд стала обличчям б'юті-бренду Marc Jacobs
У своїй першій рекламній кампанії для Marc Jacobs юна модель демонструє лінійку матових олівців для очей синіх відтінків, пише Harper's Bazaar . Відеоролик, в якому Гербер демонструє новинки, знятий у стилі 80-х двома режисерами: Кеті Гранд і Хайпі Вільямсом.
За словами Гербер, стати обличчям б'юті колекції Marc Jacobs поряд з Шер і Наомі Кемпбелл – велика честь. Крім того, модель зізналася, що завжди була фанатом колекцій макіяжу Marc Jacobs, оскільки вони завжди жіночні, але в той же час грайливі.
Нагадаємо, що Кайя Гербер вже кілька років активно працює в індустрії моди. Раніше вона знімалася в рекламних кампаніях таких брендів, як Chrome Hearts, Alexander Wang і Miu Miu.
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life