В стилі глем-рок. Дочка Сінді Кроуфорд стала обличчям б'юті-бренду Marc Jacobs

16 лютого 2017, 11:29
Дочка Сінді Кроуфорд,15-річна Кайя Гербер, стала обличчям б'юті-бренду Marc Jacobs

У своїй першій рекламній кампанії для Marc Jacobs юна модель демонструє лінійку матових олівців для очей синіх відтінків, пише Harper's Bazaar . Відеоролик, в якому Гербер демонструє новинки, знятий у стилі 80-х двома режисерами: Кеті Гранд і Хайпі Вільямсом.

Відео дня

За словами Гербер, стати обличчям б'юті колекції Marc Jacobs поряд з Шер і Наомі Кемпбелл – велика честь. Крім того, модель зізналася, що завжди була фанатом колекцій макіяжу Marc Jacobs, оскільки вони завжди жіночні, але в той же час грайливі.

Нагадаємо, що Кайя Гербер вже кілька років активно працює в індустрії моди. Раніше вона знімалася в рекламних кампаніях таких брендів, як Chrome Hearts, Alexander Wang і Miu Miu.

new @marcbeauty campaign film by @hypewilliams. makeup by @diane.kendal, styled by @kegrand. #marcjacobsbeauty

Публікація від Kaia (@kaiagerber)

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X