«Ти з якого району?». Український бренд ХУИЗИТ випустив лімітовану колекцію кепок до виборів 25 жовтня

22 жовтня 2020, 13:00

Український бренд одягу ХУИЗИТ у колаборації з соціальною ініціативою #вліпизасебе створили лімітовану колекцію кепок, щоб нагадати про місцеві вибори 25 жовтня та важливість голосувати.

До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці - один з 10 районів Києва.

Дизайн та колір кепок обігрують форму комунальних служб. На думку дизайнерів бренду, це показує, що змінювати та покращувати райони можуть не тільки комунальники, а й усі ті, кому не байдуже.

Відео дня

ХУИЗИТ
Фото: ХУИЗИТ

«Якщо на президентських виборах ми голосуємо за те, хто представлятиме нашу країну у світі, на парламентських — за те, які у нас будуть закони, тарифи, зарплати, то на місцевих голосуємо за те, яким буде наше місто, яким буде наш район. Тому якщо ми любимо свій район, ми маємо робити його кращим. А голосування — це якраз один зі способів для цього», — коментує колаборацію ХУИЗИТ.

ХУИЗИТ
Фото: ХУИЗИТ

Нагадаємо, місцеві вибори пройдуть вже 25 жовтня по всій країні. «Вибори вже за кілька днів, і вперше до цієї теми долучається так багато людей і бізнесів. Ми маємо бути всі трішки відповідальнішими, любити своє місто, а любов проявляти й через голосування. Не можна віддавати наш Київ до рук тих, хто його не любить. У наших силах це змінити» — говорить координаторка ініціативи #вліпизасебе Світлана Колодій.

#вліпизасебе — це соціальна ініціатива організації Global Office, яка спрямована на підвищення рівня громадської активності молоді.

Редактор: Марія Кабацій

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X