Вдалий маніфест чи посилення стереотипів. Український бренд випустив новий кампейн зі словами Я тьолочка — яку реакцію вони отримали

Український бренд Cher`17 випустив новий кампейн (Фото:Cher`17)
Український бренд жіночого одягу Cher'17 презентував новий кампейн із ключовим меседжем Краса врятує, в якому показали, як жінки самостійно вибудовують своє життя та досягають успіху без сторонньої допомоги.
У ролику знялася власниця бренду, відома блогерка Тетяна Парфільєва та інші інфлюєнсерки: Дарія Квіткова, Тетяна Самбурська та Міла Сівацька.
У кампейні, або маніфесті, як це називає бренд, власниця Cher'17 хотіла показати, що жінки сильні та в змозі самостійно вдосконалювати своє життя, реалізовувати мрії та працювати над собою. Відео виявилося іронічною відповіддю всім хейтерам, які переконані, що для успіху жінці необхідний чоловік.
«Чи можна сказати, що слово „тьолочка“ мене ображає? Навряд чи. Але ми з командою відчули необхідність відстояти право дівчат на красиве життя в усіх його проявах та донести людям, що за інстаграмною ідилією стоїть величезна робота. Усі ми самотужки створили себе, без жодних папіків та якогось магічного везіння. Ми втомлюємося, сумуємо, переживаємо невдачі, падаємо (буквально та фігурально), але не вважаємо за потрібне це демонструвати», — коментує Тетяна Парфільєва.
Власницю бренду та новий кампейн підтримали її подруги та відомі блогерки.


Проте думку захоплення розділили далеко не всі. Дехто з жінок навпаки побачили в так званому маніфесті підкреслення та посилення стереотипів щодо жіночого тіла, розпорядку дня та відповідальностей. Так вважає менторка українських брендів Наталі Чуловська.

Її думку розділили і звичайні українки, які написали про недоречність певних висловів і тверджень в коментарях під відео на Instagram сторінці бренду.



Автори кампейну кажуть, що меседж Краса врятує може комусь здатися недоречним і не на часі, але для них він має свій глибокий сенс. Зрозуміло, що сама по собі краса не рятує, але її вплив на якість життя в нашому недосконалому світі не варто недооцінювати. Ролик не варто сприймати занадто серйозно, бо він дійсно про красу та самоіронію в одному контексті. Але якщо він хоча б когось змусить принаймні подумати, перш ніж назвати дівчину «тьолочкою», це вже непоганий соціальний результат.