Український бренд відкрив Тиждень моди в Парижі
Pascal – це єдиний український бренд, заявлений в офіційній програмі Тижня моди в Парижі. Для засновника модної марки Юлії Паскаль цей показ став третім в рамках Паризького тижня моди, передає Vogue .
І якщо в першому сезоні Юлія Паскаль представляла свою колекцію практично на завершенні модного тижня після шоу Louis Vuitton, то зараз вона відкрила Паризький тиждень моди.

У новій лінійці одягу Pascal переважають вбрання в білій, чорній та сірій кольоровій гамі з зеленими, блакитними і ніжно-лавандовими вставками. Нова колекція дуже мінімалістична і жіночна, бренд не зраджує своїм традиціям, і в створенні нових моделей використовує перфоровані квіти, волани і напівпрозорі тканини.
Показ Юлії Паскаль проходив у художній галереї Ніккі Діана Маркардт, інтер'єр і зелена рослинність якої чудово гармоніювали з колекцією бренду. Зазначимо, що на створення цієї лінійки дизайнера надихнула поїздка до Тель-Авіву на останніх термінах вагітності.
- Читайте також: Тиждень моди в Мілані. Асиметрія, монохромія і фемінізм
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті