Український артист балету знявся в яскравому кампейні італійського бренду
Лейтмотивом рекламної кампанії #makelovenotwalls є боротьба з емоційними і фізичними перепонами, які не дозволяють людям бути разом і любити один одного. Кампейн закликає зруйнувати «стіни» і творити яскраве позитивне майбутнє.
Зйомку кампейна проводив фотограф і кінорежисер Девід Лашапель, відомий своїм іронічним стилем. Разом з Полуніним знялися моделі трансгендери Лейт Ешлі і Октавіа Хамлетт, а також інші моделі, позують перед камерою в провокаційних позах і яскравих нарядах.
За словами креативного директора Нікола Формічетті , бренд Diesel має тверду позицію щодо протистояння ненависті і будь-якого роду дискримінації. «Любов і єднання - ось що має керувати суспільством, адже тільки так ми зможемо створити прекрасне майбутнє», - підкреслив Формічетті.
- Читайте також: Український танцюрист зніметься в голлівудському кіно
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті