Циклічність моди. Експерт розповіла, чому зріс інтерес до виставок культових дизайнерів ХХ століття

30 травня 2017, 13:02
Директор Музею моди в Антверпені, Каат Дебо, розповіла про актуальні експозиції і пояснила ріст популярності модних виставок у світі

За словами Дебоя, з початком нового тисячоліття фешн-індустрія стала постійно змінюватися, пише CNN. Зростаюча діджіталізація і популярність соціальних мереж не тільки привели до нових форм комунікації, але також змусили існуючі бізнес-моделі працювати під тиском. Будинки мод почали працювати в запаморочливому темпі, щоб залишатися трендовими і актуальними. На сьогоднішній день бренди створюють більше двох колекцій на рік, зазвичай - від шести до восьми. Тому виникає резонне питання: як об'єднати креатив, інновації, оригінальність і авторський стиль в таких умовах?

Відео дня

Maria Faust

Maria Faust Фото:

На тлі такої ситуації, коли мода створюється в стрімкому темпі, спостерігається зростання інтересу до моди ХХ століття, коли тренди визначали: Коко Шанель, Крістіан Діор, П'єр Бальмен, Крістобаль Баленсіага. Це пов'язано з тим, що культові дизайнери ХХ століття працювали в абсолютно інших умовах. Це був час відкриттів, свіжих ідей і справжньої революції моди.

В нинішній час дизайнери часто підлаштовуються під течії, викликані соціальними мережами, щоб залишатися в тренді і не дати про себе забути. Не так давно Gucci в рамках рекламної кампанії випустили меми. Але, як пояснює Каат Дебо, є кутюр'є вірні собі, своєму стилю і класичного поняття про моду. Саме цим вони приваблюють, зачаровують і змушують захоплюватися собою.

Актуальні феншн-виставки у світі

Музей Моди в Антверпені - Виставка Маржела: роки в Hermès

31 березня – 27 серпня 2017

Одна з найяскравіших особистостей в моді - Мартін Маржела, працював у Hermès з 1997 до 2003 року, а пізніше, заснував власний бренд. Його вплив на сучасну моду варто розглядати значно ширше. Він докорінно змінив ставлення до ідеї розкоші, зробивши її більш лаконічною і практичною. Всі ці монохромні позачасові колекції, відсутність виточок і зовнішніх швів, подвійні ремінці і нові матеріали - мала частка того, чим запам'ятається Маржела. Наступного року запланована виставка у Музеї Гальера, Париж, присвячена особистому бренду дизайнера - Maison Margiela.

© Ralph Mecke
© Ralph Mecke Фото:

© Anders Erdstrom/ Studio des fleurs
© Anders Erdstrom/ Studio des fleurs Фото:


Музей Гальера в Парижі - Balenciaga, L oeuvre au noir та Музей Вікторії і Альберта в Лондоні - Balenciaga: Shaping Fashion

27 травня 2017 – 18 лютого 2018

Крістобаль Баленсіага, як стверджувала Коко Шанель, єдиний кутюр'є, який здатний самостійно моделювати, кроїти, різати і шити. Історики моди називають кінець 1940-х і 1950-ті роки «ерою Баленсіаги», оскільки у цей період він створив вузький прямий силует, сукні-бочки, сукні - Baby-doll, пальто-кокон і багато іншого. Пізніше, цими винаходами користувалися безліч дизайнерів. Ще одна відмінна риса Баленсіага - прихильність своїх поглядів на моду. На відміну від інших кутюр'є, які задовольняли потреби масових споживачів, Баленсіага моделював абсолютно нові образи, чим творив історію.

© Hiro/Conde Nast - Irvin Penn foundation
© Hiro/Conde Nast - Irvin Penn foundation Фото:

© The Richard Avedon foundation
© The Richard Avedon foundation Фото:


Інститут костюма в Метрополітен-музей, Нью-Йорк, - виставка одягу Реі Кавабуко, засновниці бренду Comme des Garçons

Японський дизайнер Реі Кавабуко ще в 70-х роках підкорила фешн-індустрію футуризмом. Кожна її колекція немов починалася з білого аркуша, відкидаючи зв'язки з історією. Одяг Кавабуко був більше концептуальним, ніж практичним. Такий радикальний підхід дозволив їй прорватися крізь ідеї циклічності моди.

© Comme des Garçons/Paolo Rouvers/The Metropolitan Museum of art
© Comme des Garçons/Paolo Rouvers/The Metropolitan Museum of art Фото:

© Comme des Garçons/Paolo Rouvers/The Metropolitan Museum of art
© Comme des Garçons/Paolo Rouvers/The Metropolitan Museum of art Фото:

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Показати ще новини
Радіо НВ
X