Три топ-моделі оголилися для взуттєвого бренду
Три зірки фешн-індустрії з'явилися на рекламному знімку нової колекції взуття без одягу в елегантних босоніжках моделі Nearlynude, вартість яких становить близько 400 доларів за пару.
Автором відвертої рекламної фотосесії для американського бренду виступив популярний фотограф Маріо Тестіно, повідомляє Daily Mail.
«Пишаюся тим, що стала частиною нової рекламної кампанії Stuart Weitzman сезону весна-літо 2016. Кращі туфлі, краща команда, кращий день – мені більше нічого не потрібно!», - прокоментувала Джіджі Хадід свою участь у рекламі бренду.
Модель Джоан Смоллс також прокоментувала співпрацю з Stuart Weitzman:
«Ці туфлі були створені для того, щоб жінки ходили в них... голими», - написала вона в своєму Instagram.
- Дивіться також: Розі Хантінгтон-Уайтлі знялася у відвертій рекламі Burberry

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.