Три топ-моделі оголилися для взуттєвого бренду

2 грудня 2015, 18:59
Каліфорнійська модель Джіджі Хадід, ангел Victoria's Secret Лілі Олдрідж, а також пуерторіканська топ-модель Джоан Смоллс стали головними героїнями нової рекламної кампанії відомого взуттєвого бренду Stuart Weitzman

Три зірки фешн-індустрії з'явилися на рекламному знімку нової колекції взуття без одягу в елегантних босоніжках моделі Nearlynude, вартість яких становить близько 400 доларів за пару.

Відео дня

Автором відвертої рекламної фотосесії для американського бренду виступив популярний фотограф Маріо Тестіно, повідомляє Daily Mail.

«Пишаюся тим, що стала частиною нової рекламної кампанії Stuart Weitzman сезону весна-літо 2016. Кращі туфлі, краща команда, кращий день – мені більше нічого не потрібно!», - прокоментувала Джіджі Хадід свою участь у рекламі бренду.

Модель Джоан Смоллс також прокоментувала співпрацю з Stuart Weitzman:

«Ці туфлі були створені для того, щоб жінки ходили в них... голими», - написала вона в своєму Instagram.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X