Топ літа. The New York Times назвало вишиванку трендом сезону
У статті сказано ,що "селянська блузка" швидко увійшла у "всесвітній обіг" і стала одним із безумовних фаворитів цього сезону.
"Пара вишиванок з джинсовою спідницею – це все, що потрібно, аби мати стильний вигляд. Просто будьте готові, що люди питатимуть у вас звідки вона", – йдеться у матеріалі.
Зокрема, у статті вказано на український бренд March 11, який заснували Світлана Головченко і Роберт Міщенко, що проживають у Нью-Йорку.
Раніше НВ повідомляло, що дочка епатажного рокера Оззі Осборна Келлі, яка також є відомою на Заході актрисою і співачкою, розхвалила у себе в Instagram вишиванки українського дизайнера Юлії Магдич.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life