Україна на NYFW. На тижні моди у Нью-Йорку презентують чотири українські бренди. Про них вже написали у «біблії» індустрії моди

9 вересня 2021, 18:24

Українці презентують чотири власні бренди під час тижня моди у Нью-Йорку. Ексклюзивний шоу-рум буде відкритий з 10 до 16 вересня.

Радіо НВ розпитало засновницю UYAVA Fashion collaboration platform Наталію Микольську, що Україна повезла до США і як Нью-Йорк допоможе дизайнерам та Україні.

Наталія Микольська

засновниця UYAVA Fashion collaboration platform

 — Чим Україна дивує на тижні моди у Нью-Йорку, що ми туди привезли і для кого?

Відео дня

— Ініціатива в першу чергу спрямована на професійних учасників ринку — байерів, стилістів, інфлюенсерів. Для того, щоб українські дизайнери почали більше експортувати на нові ринки і продаватися у магазинах, як онлайн, так і в рітейлі. Ні для кого не таємниця, що нью-йоркський тиждень моди збирає представників модної індустрії з усього світу, не лише з США. Тому завдання наше — це познайомити цю професійну спільноту з чотирма українськими брендами, які сформували український модний альянс. Це бренди 91LAB, ELENAREVA, FOBERINI та KACHOROVSKA.

Ми, як платформа з колаборацій в індустрії моди, намагаємося допомагати українським дизайнерам ставати успішними на глобальних ринках. І тому запросили в шоу-рум байерів з провідних модних магазинів. Цей проєкт був заснований нашою платформою спільно з відомою експерткою в сфері моди з понад 30-річним досвідом — Джен Сідарі. Вона лише п’ять місяців тому вперше приїхала в Україну і закохалася в українську моду, в дизайнерів. І тепер вважає, що в України є величезний потенціал на експортних ринках.

— Яку мету переслідує українська фешн-індустрія за кордоном?

— Насправді основна мета української моди — це продаватися. Також українська мода несе меседж світові про Україну, як сучасну креативну державу. У нас сталася, як на мене, дуже визначна подія для української моди. Вчора вийшла стаття про Український модний альянс і шоурум в Нью-Йорку в виданні WWD — Women’s Wear Daily — його називають біблією в індустрії моди. У ній написано, чим цікава наша країна і про те, що Україна поки є прихованою таємницею на карті світової моди, не враховуючи одиничних наших дизайнерів, які, вже є успішними.

— А що ця публікація може змінити?

— Ця публікація, фактично, ставить відмітку на мапі моди. Це можливість того, що на наші бренди звернуть більше уваги в світі. І що важливо? Українська мода — це великий потенційний експортний сектор. І це експорт не напівфабрикатів чи сировини, це експорт високоінтелектуального продукту з високою доданою вартістю. Це також експорт іміджевого продукту, який несе певні меседжі про нашу державу. Коли ми говоримо про креативність, забуваємо про те, що це величезний бізнес. Якщо ви знаєте, в топ-100 найбагатших людей світу входять люди, які є власниками величезних глобальних фешн-холдингів. Тому індустрія моди, розкоші, суміжних послуг і товарів — це індустрія, яка зараз приносить достатньо великий вклад до валового продукту.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Український модний альянс — це ініціатива, спрямована на популяризацію української індустрії моди у світі та підвищення обізнаності щодо неї. Його створили у співпраці з UYAVA Fashion Collaboration Platform та програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (USAID КЕУ).

Редактор: Юлія Козіна
Показати ще новини
Радіо НВ
X