Тепер офіційно. Бренд Victoria’s Secret скасував щорічне легендарне шоу

22 листопада 2019, 10:23

Влітку стало відомо, що популярний бренд Victoria’s Secret має намір скасувати своє щорічне легендарне шоу, і зараз новина офіційно підтвердилася.

«Ми будемо спілкуватися з клієнтами, але не буде нічого масштабів шоу», - заявив фінансовий директор материнської компанії рітейлера L Brands Стюарт Бургдоерфер, передає Usa Today.

Відео дня

Повідомляється, що рішення скасувати шоу було прийнято з метою «розвивати маркетинг Victoria's Secret».

«З огляду на зниження продуктивності в Victoria's Secret, ми істотно відійшли від капіталовкладень в цей бізнес, в той же час зосередившись на тому, щоб наші товари знаходили відгук у клієнтів», - йдеться в звіті L Brands.

Також повідомляється, що рішення про проведення шоу в наступному році буде розглядатися в травні 2020.

«Мода - це бізнес змін. Ми повинні розвиватися і змінюватися, щоб рости. Тому ми вирішили переосмислити традиційне Victoria's Secret Fashion Show, - йдеться в заяві. - У 2019 і в наступний період ми зосереджені на розробці захоплюючого і динамічного контенту і нового виду заходів - що будуть надаватися нашим клієнтам на платформах, до яких вони звикли і способами, які розширюють межі моди в глобальному цифровому столітті».

В останні роки щорічне шоу Victoria's Secret отримувало погані відгуки і знижувало свою аудиторію. Аудиторія шоу 2018 року, яка налічувала 3,27 мільйонів глядачів, була найменшою з 2001 року. За даними Nielsen, за два роки шоу втратило більше половини своєї телевізійної аудиторії.

Редактор: Марія Кабацій

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X