«Пряма дорога в тундру». Дизайнерка Юлія Магдич розкритикувала фешн-спільноту за мовчання про скандальну рекламу Dior із берізками

Юлія Магдич різко висловилась про новий кампейн Dior (Фото:@yu_magdych/Instagram)
Цього тижня французький Модний дім Dior потрапив у скандал через новий кампейн, знятий у стилі «сибірських морозів».
У Мережі жорстко засудили Модний будинок Dior за промокампанію, зняту болгарською фотографкою Еліною Кечичевою, в якій читається прихована асоціація з російською казкою.
Українська дизайнерка Юлія Магдич, авторка бренду Yulia Magdych, також різко висловилася про цю рекламу, зазначиши, що вважає, що вихід бренду з Росії і співпраця з українською художницею пояснються не сентиментами до українців, а відвертим хайпом на темі війни.
У пості вона обурилася фешн-спільнотою, зокрема й українською, яка не реагує на «абсолютно рашистську рекламу».
«Всі роблять вигляд, що не оскандалився. Звичайно, адже LYMH найбільший рекламодавець, та й журналістам, напевне, дуже не хочеться втрачати свої місця на їхніх показах. Моє ж бачення дуже просте: діору і справді пряма дорога в тундру», — написала Магдич.