Штучний інтелект створить колекцію для Tommy Hilfiger
Американська компанія Tommy Hilfiger розпочала співпрацю з комп'ютерним гігантом IBM і Технологічним інститутом моди в Нью-Йорку
Як пише Fashion Network, в процесі колаборації буде розроблений штучний інтелект, який зможе створювати колекції замість дизайнерів.
У Tommy Hilfiger заявили, що проект є експериментом, чи може "штучний інтелект ідентифікувати майбутні тенденції швидше, ніж галузеві інсайдери, щоб поліпшити процес проектування".
"Мета полягала в тому, щоб оснастити наступне покоління працівників рітейлу новими навичками і принести усвідомлене натхнення в їхні проекти за допомогою штучного інтелекту", - говорить бренд-директор марки Евері Бейкер.
Співробітники інституту моди завантажили принти з архівів бренду в спеціальну програму, а та видала кольори, візерунки і форму речей, які будуть використовуватися в наступних колекціях.
Tommy Hilfiger - не єдина компанія, яка починає тестувати ШІ в розвитку творчого процесу й продукту. Наприклад, бренди Burberry і Louis Vuitton запустили чатбот з підтримкою штучного інтелекту, щоб мати можливість зв'язуватися зі своїми клієнтами цілодобово і без вихідних, і задовольняти їхні потреби в будь-якому місці в будь-який час, без необхідності відвідувати магазин.
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life