Овеча шерсть та ручна робота. Рожеву панаму, в якій Kalush Orchestra виграв Євробачення, створив український бренд

18 травня 2022, 15:36
Рожева панамка, у якій виступав Kalush Orchestra, створена українським брендом (Фото:@Shkoura/Instagram)

Рожева панамка, у якій виступав Kalush Orchestra, створена українським брендом (Фото:@Shkoura/Instagram)

Гурт Kalush Orchestra із піснею Stefania приніс Україні третю перемогу у міжнародному пісенному конкурсі Євробачення. НВ розповідає про рожеву панаму, в якій виступав Олег Псюк.

Переможцями Євробачення 2022 став гурт Kalush Orchestra. Він змусив Європу не лише співати пісню Stefania, а й закохав у чудернацький аксесуар — рожеву панаму, що є частиною сценічного образу лідера гурту Олега Псюка. Деякі учасники Євробачення, а також гості вже роз'їхалися по домівках у рожевих панамках, що можуть стати трендом цього літа. Наприклад, у рожевій панамці вже ходить Сем Райдер, представник Великої Британії, що посів друге місце у міжнародному конкурсі.

Відео дня

REUTERS/Yara Nardi
Фото: REUTERS/Yara Nardi

Ще на етапі підготовки до Євробачення режисер-постановник українського шоу Олексій Жембровський пообіцяв, що знакова рожева панама обов’язково залишиться частиною образу Kalush Orchestra на сцені Євробачення.

В інтерв'ю НВ напередодні виступів українського гурту на Євробаченні, Жембровьский розповів, як команда міксувала українську ідентичність із сучасними трендами. Такий самий підхід застосувався й до образів на сцені. Народні строї поєднуються із сучасними речами. Наприклад, вовняною рожевою панамою. Її автори — молодий український бренд Shkoura. Ці панами у лінійці бренду з 2020 року.

REUTERS/Yara Nardi
Фото: REUTERS/Yara Nardi
REUTERS/Yara Nardi
Фото: REUTERS/Yara Nardi

Бренд із Західної України створює вовняний одяг на старовинних ткацьких верстатах зразка XVIII ст. з овечої шерсті, яку стрижуть і прядуть вручну. Майстерня знаходиться в Яворові, Косівського району. Вовняне полотно граблюють (розчісують), вивалюють у гірській річці і сушать на відкритому повітрі.

@Shkoura
Фото: @Shkoura
@Shkoura
Фото: @Shkoura

Серед найпопулярніших речей, що створюють майстри Shkoura, — вовняні пальта, кардигани, шуби-єті, жакети та лляні сукні.

@Shkoura
Фото: @Shkoura
@Shkoura
Фото: @Shkoura

«Ідея бренду з’явилась 10 років тому в Карпатах. Це був неймовірний період мого життя, саме тоді я познайомилась із дивовижною культурою ткацтва й надихнулась її красою. У мене з’явилося бажання створити в цій техніці щось особливе», — розповіла дизайнерка бренду Олеся Заїка.

Shkoura пропагує собою відповідальне та вдумливе споживання. Тому в роботі використовуються екологічно чисті процеси, навіть без використання електрики.

@Shkoura
Фото: @Shkoura
@Shkoura
Фото: @Shkoura

Створення такого виробу може займати понад місяць, адже екологічно чисті процеси, побудовані за традиційними моделями вимагають багато зусиль та ручної праці. Кожна річ має персональний паспорт, у якому є інформація про одяг, догляд за ним та навіть температура води у річці, при якій він формувався.

@Shkoura
Фото: @Shkoura

Нагадаємо, після перемоги у Євробаченні 2022 гурт Kalush Orchestra представив лімітовану колекцію рожевих панам, які одягає під час виступів лідер гурту Олег Псюк. Панами із логотипом Kalush Orchestra можна в Instagram придбати за 500 грн.

https://www.youtube.com/watch?v=nPVHtPpdryc
Редактор: Юлія Найденко
Показати ще новини
Радіо NV
X