Рікардо Тіші спільно з NikeLab випустив капсульну колекцію стильних кросівок
На створення нової лінійки дизайнера надихнув баскетбольний і скейтерский стиль 80-х, тому Тиші презентував новий погляд на культові кросівки Nike Dunk, пише People . Мінімалістичний дизайн шкіряного взуття виконаний всього у трьох кольорах: чорному, білому і червоному. За словами дизайнера, таке взуття є універсальним і чудово доповнить практично будь-який образ.
У рекламі капсульної колекції знявся Рікардо Тіші разом з американською моделлю Белою Хадід. Новинки надійдуть у продаж 10 лютого в Нью-Йорку, а вже з 23 лютого будуть доступні в усьому світі.
- Читайте також: Рікардо Тіші покинув Givenchy

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life