Привіт з 90-х. Кейт Мосс стала обличчям нової рекламної кампанії Adidas

28 червня 2016, 15:39
Британська супермодель Кейт Мосс стала обличчям оновленої лінії кросівок Gazelle від Adidas

Як повідомляє Buro 24/7 , компанія Adidas перезапускає класичну модель кросівок Gazelle зразка 1993 року. Для реклами оновленої колекції маркетологи використали архівний знімок Кейт Мосс, яка сидить на дивані в чорному костюмі та своїх «газелях». Фотографія, як і випуск моделі, також датована 1993 роком.

Відео дня

Для креативного рекламного відеоролика знімок супермоделі був оброблений відомим нью-йоркським художником Дагом Абрахамом. Кейт Мосс прокоментувала свою участь у кампанії Adidas так: «Gazelle – це кросівки, які всі ми носили в 90-х. Ця модель не підвладна часу. Я завжди була і буду дівчиною в стилі Adidas».

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Показати ще новини
Радіо НВ
X