П'ять питань головному fashion-наставнику європейських дизайнерів Лінді Лоппа
Лінда, ваше ім'я пов'язане з успіхом Антверпенської шістки (шість бельгійських дизайнерів, випускників Королівської академії витончених мистецтв в Антверпені. Дірк Біккембергс, Вальтер ван Бейрендонк, Анн Демельмейстер, Дріс ван Нотен, Дірк ван Саен і Марина Йі, прим ред). Як ви думаєте, чому цей феномен моди був настільки успішним? Є секрет їх виникнення? Чи допоміг успіху якийсь конкретний набір обставин?
Я почала викладати на початку 80-х років, і мої друзі, які згодом стали відомими як The Antwerp Six, працювали тоді на комерційні бренди. Раптом міністр з економічних питань проголосував за закон, згідно з яким промисловість, яка зазвичай в Бельгії працює на французькі лейбли, такі як Kenzo, може отримати субсидії на випуск одягу молодих дизайнерів. В результаті був заснований конкурс "Золоте веретено" і шістка в ньому регулярно брала участь і перемагала. Академія образотворчих мистецтв і факультет моди також регулярно представляли нових талановитих дизайнерів. 80-ті і 90-ті роки переживали бум творчості. Виник культурний рух, разом з візажистами, сценографами, трупи сучасного танцю, театру і мистецтва. Вони і склали творчу платформу в місті Антверпен. Тим часом в 1998 році я разом з двома друзями заснувала "Інститут моди Фландрії", заснований на концепції підтримки та консультування талантів і моди в цілому.
Як ви бачите, все почалося з кількох дизайнерів і факультету моди, а також завдяки багатьом зусиллям уряду, самого міста, регіону і приватних спонсорів, але головним чином це сталося тому що, ми всі були мотивовані і зачаровані модою. Те, що почалося як невелике захід, стало цікавим феноменом і прикладом.

Як ви думаєте, чи можна чекати незабаром схожого "буму" певної групи дизайнерів?
Це не передбачено. Іноді є моменти, коли історія готова до змін, і є група творчих людей, які знаходять один одного і створюють рух. Це схоже і порівнянно з Arte Povera або рухом Conceptual Art. Лондон, Париж, Антверпен, Флоренція мали подібні моменти, але в різні періоди історії.
Що більш важливо для брендів: творча або комерційна сторона?
Сьогодні креативність повинна підтримуватися комерційним розумінням. Немає часу робити помилки. Сьогодні легше бути комерційним брендом. Цифровий світ допомагає надзвичайно. Чому дизайнери так бояться бути комерційними і продавати широкої клієнтури? Нічого поганого в цьому немає, якщо продукт дотримується високих стандартів і заснований на творчості! Це можливо!
Чи готові випускники Polimoda шукати цей важливий баланс між комерцією та творчістю?
Модне освіта в цілому застаріла, ми всі повинні оновити нашу дидактику. Всі школи здійснюють прикладні проекти в галузі, студенти-дизайнери працюють з бізнес-студентами. Але, зрештою, сьогоднішньому поколінню потрібно щось інше. Що, ми повинні визначити разом. Ось чому я все ще люблю освіту, тому що ми, як лідери в освіті, постійно задаємося такими питаннями.
Що мотивує молодих дизайнерів в наші дні?
Я не знаю ... Я намагаюся це з'ясувати, але поки я не можу дати вам відповідь.
Читайте также: Лучшие кейсы из Нью-Йорка, Лондона и Милана: В Украине пройдет вторая конференция Vogue UA
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life