Через 20 років. Ольга Навроцька закрила свій модний бренд Navro
Українська стилістка, дизайнерка, письменниця Ольга Навроцька ухвалила остаточне рішення закрити бренд одягу NAVRO, який вона створювала протягом 20 років.
Ольга Навроцька поділилася цією новиною в своєму Facebook. Вона повідомила, що рішення закрити бренд вона ухвалила рік тому і остаточно утвердилася в цій ідеї.
«Я остаточно закриваю главу під назвою NAVRO, ліквідую склад, залишаючи на згадку всі ті чудові, складні і яскраві роки гарних суконь, єдинорогів і квітів, показів і шоурумів, кліпів і концертних костюмів», — написала вона.
Нагадаємо, першу колекцію бренду NAVRO Ольга Навроцька показала в травні 2011 року. Вона демонструвала свої колекції як самостійно, так і в рамках Ukrainian Fashion Week. Кілька колекцій вона випустила в колаборації зі стилістом Ольгою Слонь і брендом Tago. Більшість її колекцій вирізнялись стилем бохо та авторськими принтами з єдинорогами, птахами, пір'ям і квітами.
У 2016 році в блузі NAVRO з колекції #Loveattack для інтерв'ю в програмі CBS This morning одягла оскароносна актриса Гелен Міррен.

До виходу першої колекції під брендом NAVRO Ольга Навроцька працювала художником з костюмів і стилістом з Іриною Білик, Тіною Кароль, Машею Єфросініною, Вірою Брежнєвою, Наталею Могилевською та багатьма іншими.
У 2011 році Ольга Навроцька написала книгу Життя після смерті Маші звичайної, яку вона перевидала в 2021 році. Зараз Ольга Навроцька планує продовжити літературну роботу. У своєму профілі в Instagram вона визначила себе як письменниця, режисерка і фотограф.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life