Рекламний ролик косметичного бренду про усталені стандарти краси індійських жінок став хітом мережі

19 травня 2016, 17:08
Індійське представництво косметичного бренду Dove випустило рекламний ролик під назвою Давайте порушувати правила краси

Незважаючи на те, що 631 мільйон індійських жінок проживає на території 29 штатів і говорить 22 мовами, стандарти краси в Індії дуже обмежені, пише Huffington Post. Аналітики компанії Dove з'ясували, що 76% індійських жінок вважають обов'язковим відповідати певним зразкам.

Відео дня

«Ці стандарти формуються під впливом Боллівуду, ЗМІ та суспільства в цілому. Особливого значення жінки Індії надають формі тіла, кольору шкіри, вирізу очей і фактурі волосся», – розповідає психолог Варха Чулані.

Нова акція Dove закликає переглянути сформовані уявлення про красу та надихнути індійських жінок пишатися своїм різноманіттям і не прагнути «переробляти» себе під певний еталон.

У рекламній кампанії Dove знялося 85 індійських жінок, які поділилися своїм баченням краси. «Ідеалом краси для мене є та жінка, яка помічає свої індивідуальні особливості та любить їх», – зазначає одна з героїнь відеоролика Етха.

Рекламний ролик косметичного бренду про усталені стандарти краси індійських жінок набрав майже два мільйони переглядів.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X