Net-a-Porter відмовилися від продажу речей з натурального хутра
Як передає Vogue, мультибрендові онлайн-рітейлери Net-A-Porter, Mr Porter і The Outnet and Yoox, які входять у холдинг Yoox Net-a-Porter, приєдналися до руху fur free («без хутра»). Тепер в цих інтернет-магазинах не будуть продаватися одяг і аксесуари з використанням натурального хутра.
У 2009 Yoox запустив програму Yooxygen, яка спрямована на просування екологічних принципів моди. Тепер рітейлер просунувся далі, і, у співпраці з Товариством захисту тварин США, прийшов до рішення припинити продажі речей з натурального хутра.
«У нас є сильне почуття відповідальності і ми визнаємо важливість внесення позитивного внеску в суспільство. Завдяки цілій низці ініціатив, партнерств та інновацій наша мета – стати каталізатором змін у галузі», – зазначив директор з проблем навколишнього середовища в Yoox Net-a-Porter Маттео Джеймс Мороні.
Від використання натурального хутра вже відмовилися такі модні бренди, як Tommy Hilfiger, Armani, Calvin Klein, Ralph Lauren та інші.
- Читайте також: Експерт розвінчав популярні міфи про парфумах
Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE в Facebook