60-річна модель знялася в рекламній кампанії купальників
Немолода модель стала головною героїнею спільної рекламної кампанії білизняного бренду Land of Women та інтернет-магазину The Dreslyn, повідомляє Huffington Post .
Створюючи елегантну і лаконічну колекцію купальників, дизайнери хотіли відійти від гіперсексуальних образів і сфокусуватися на природності, на особистості жінки.
Коли прийшов час запрошувати модель для реклами, вибір беззастережно упав на Ясміну Россі. «Ця жінка випромінює здоров'я та життєву силу. Вона дбає про себе і впевнена у своїх силах», – зазначає засновник The Dreslyn Брук Тейлор Корсіа.
Рекламна кампанія з Ясміною Россі підтверджує факт, що для залучення уваги до продукту необов'язково обмежуватися молодими моделями та створювати яскраві та зухвалі композиції.
Окрім купальника з витонченої білої лінійки Land of Women та Тһе Dreslyn, Россі також одягла сукню, топ, подовжений жилет і брюки.
- Дивіться також: Краса духу. Користувачів мережі підкорили знімки бразильської моделі з ампутованою ногою
Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.