Неіснуючі обличчя. Balmain представив рекламу нової колекції з цифровими манекенницями

31 серпня 2018, 13:55

Французький модельєр і креативний директор модного будинку Balmain Олів'є Рустам вибрав обличчями рекламної кампанії нової колекції марки цифрових манекенниць.

Вперше в історії французького будинку високої моди представляти вбрання з нової колекції будуть не найгучніші імена в індустрії моди, а віртуальні моделі. Так, головними героїнями нового рекламного кампейну Balmain стали Марго, Шуду і Чжи - 3D-моделі, створені фотографом Кемероном-Джеймсом Вілсоном.

Відео дня

«Хто завгодно і що завгодно може поповнити армію Balmain. Для цього потрібно лише поділитися духом авантюризму, як це роблять наші нові віртуальні ікони - Марго, Шуду і Чжі, які втілюють в собі красу, рок-стиль і непохитну впевненість у собі», - повідомляється на офіційному сайті марки.

Нова рекламна фотосесія була створена компанією CLO Virtual Fashion, яка спеціалізується на цифровому гіперреалізмі спільно з творцем цифрових манекенниць Вілсоном.

Відзначимо, Шуду прославилася, як перша цифрова модель в світі. Історія Шуду Грем почалася в квітні минулого року, коли Уїлсона відвідала ідея створити віртуальну манекенницю з ідеальними пропорціями і унікальною зовнішністю. З тих пір він вів її сторінку в Instagram і регулярно публікував нові знімки.

Мілла Йовович стала обличчям французького бренду Balmain
Перли і блискітки. Balmain створив костюми для нового спектаклю Paris Opéra Ballet
Просто космос. Balmain представив Кампейн нової колекції з Даутцен Крус, Ізабель фонтанів і Наташею Полі

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Показати ще новини
Радіо NV
X