Неіснуючі обличчя. Balmain представив рекламу нової колекції з цифровими манекенницями
Французький модельєр і креативний директор модного будинку Balmain Олів'є Рустам вибрав обличчями рекламної кампанії нової колекції марки цифрових манекенниць.
Вперше в історії французького будинку високої моди представляти вбрання з нової колекції будуть не найгучніші імена в індустрії моди, а віртуальні моделі. Так, головними героїнями нового рекламного кампейну Balmain стали Марго, Шуду і Чжи - 3D-моделі, створені фотографом Кемероном-Джеймсом Вілсоном.
«Хто завгодно і що завгодно може поповнити армію Balmain. Для цього потрібно лише поділитися духом авантюризму, як це роблять наші нові віртуальні ікони - Марго, Шуду і Чжі, які втілюють в собі красу, рок-стиль і непохитну впевненість у собі», - повідомляється на офіційному сайті марки.
Нова рекламна фотосесія була створена компанією CLO Virtual Fashion, яка спеціалізується на цифровому гіперреалізмі спільно з творцем цифрових манекенниць Вілсоном.
Відзначимо, Шуду прославилася, як перша цифрова модель в світі. Історія Шуду Грем почалася в квітні минулого року, коли Уїлсона відвідала ідея створити віртуальну манекенницю з ідеальними пропорціями і унікальною зовнішністю. З тих пір він вів її сторінку в Instagram і регулярно публікував нові знімки.
Мілла Йовович стала обличчям французького бренду Balmain
Перли і блискітки. Balmain створив костюми для нового спектаклю Paris Opéra Ballet
Просто космос. Balmain представив Кампейн нової колекції з Даутцен Крус, Ізабель фонтанів і Наташею Полі
Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook