Найбагатша співачка стала обличчям різдвяної колекції бюджетного бренда

11 листопада 2015, 16:11
Американська співачка Кеті Перрі очолила рекламну кампанію нової різдвяної колекції популярного шведського бренду H&M

31-річна поп-зірка, яка очолила рейтинг найбільш високооплачуваних співачок року за версією Forbes, знялася в рекламній фотосесії найбільшої в Європі роздрібної мережі по торгівлі одягом.

Відео дня

Перрі з'явилася на рекламних знімках в стильних різдвяних образах: співачка позувала у светрах з новорічними принтами і орнаментами, а також продемонструвала елегантні святкові образи.

Крім рекламній фотосесії, артистка взяла участь у зйомках відеоролика, в якому виконала нову композицію під назвою Every Day is a Holiday. Прем'єра рекламного відео, автором якого виступив знаменитий шведський режисер Йонас Окерлунд, відбудеться 23 листопада.

«Я отримала неймовірне задоволення від зйомок цієї святкової реклами і з радістю приміряла ці чудові веселі вбрання з нової колекції, в яку увійшли по-справжньому чарівні святкові образи», - заявила вона.

Показати ще новини
Радіо NV
X