На контрасті. Белла Хадід, Ірина Шейк і Шалом Харлоу знялися в яскравій рекламі Versace

18 грудня 2018, 12:55

Італійський бренд Versace представив рекламну кампанію нової весняно-літньої колекції.

Головними героїнями кампейну стали зірки сучасної індустрії моди - Белла Хадід і Ірина Шейк. До них приєдналися голландські моделі Ріанна ван Ромпей і Імаал Хаммам, а також італійська манекенниця Вітторія Черетті.

Відео дня

Крім того, в зйомках реклами Versace взяла участь 45-річна Шалом Харлоу - канадська топ-модель і актриса. Вона приєдналася до інших героїнь кампейну за особистим запрошенням Донателли Версаче, яка напередодні опублікувала на своїй сторінці в Instagram кадри бекстейджа. У короткому відео, що набрало майже 500 тисяч переглядів, Харлоу ритмічно рухається під музику, позуючи в яскравому комбінезоні з розкльошеними брюками і квітково-смугастим принтом, а також в сорочці в тон, зав'язаній на талії.

Подивитися цю публікацію в Instagram

Публікація від Donatella Versace (@donatella_versace)

Автором рекламних кадрів став культовий модний фотограф Стівен Мейзел. Він зобразив моделей в яскравих образах з нової колекції Versace - атласному вечірньому вбранні в білизняному стилі, лакованій куртці і облягаючих яскравих сукнях, довжиною трохи вище коліна.

Американський бренд Michael Kors купив Versace майже за € 2 млрд
Панорамний вид. Versace використовував для своєї реклами найдовше фото в історії
Стиль мілленіалов. Показ Versace сезону весна-літо 2018

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE в Facebook

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X