Моніка Беллуччі і Наомі Кемпбелл вийшли на подіум на показі Dolce & Gabbana

18 червня 2018, 17:25

Колекція Dolce & Gabbana Menswear весна-літо 2019 аналізує творчість дизайнерів і розповідає про ключові елементи, які стали знаковими за 30 років життя бренду.

Щоб розповісти на подіумі про свою багаторічну діяльність, Домініко Дольче і Стефано Габбана запросили зірок: Моніку Беллуччі, Наомі Кемпбелл і Марпесу Хеннінг. Ця колекція називалася DNA Evolution і її запрошення, також опубліковане в Інтернеті, було незвичайним: відео, присвячене класифікації елементів, що становлять бренд, які в свою чергу складаються з 10 категорій і ще 40 опозицій, в тому числі «оксамит проти парчі», «еротичний проти католицького» і «макарони проти помідорів».

Відео дня

«Одна велика річ, яку ми дізналися, - говорить Стефано Габбана, - полягає в тому, що те, чого нове покоління хоче від нас найбільше - це наша класика. Ідеально підібрані костюми, смокінги, чорне мереживо, шовкові принти - це те, що ми свого часу зробили, що збуджувало нас 30 років тому, - і це приваблює молодих клієнтів сьогодні. Вони хочуть зробити ці речі своїми. Наше завдання - використати колекцію, щоб розповісти про нашу історію, і те, про що ми говоримо - це наш стиль».

Крім аналізу ДНК бренду, на подіумі моделі представили сім'ї різних форматів: гетеросексуальні і гомосексуальні, старі і молоді, з дітьми і без.

Фото: EPA

Більше фото в галереї:

Показати ще новини
Радіо НВ
X