Модель із синдромом Дауна вперше стала обличчям рекламної кампанії косметики

4 квітня 2016, 13:42
32-річна Кеті Мід стала обличчям косметичного бренду Beauty & Pin-Ups

Вперше в історії модель із синдромом Дауна очолила рекламну кампанію лінійки косметичних продуктів, повідомляє Cosmopolitan . Компанія Beauty & Pin-Ups, відома своїми засобами з догляду за волоссям, запросила Кеті до співпраці.

Відео дня

Оскільки Кеті Мід має розкішні пишні кучері, для реклами такої продукції її кандидатура підійшла відмінно. «Це так чудово. Я щаслива бути частиною сім'ї Beauty & Pin-ups», – розповідає Кеті.

«Бренд Beauty & Pin-Ups виступає за розширення прав і можливостей жінок з 1935 року. Цю ідею ми намагаємося донести і сучасному світу», – зазначила генеральний директор компанії Кенні Кан.

© Beauty & Pin-Ups
© Beauty & Pin-Ups Фото:

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Life
Залишайтесь в курсі подій з життя зірок, нових рецептів, краси та моди
Щосереди
Показати ще новини
Радіо НВ
X