Модель із синдромом Дауна вперше стала обличчям рекламної кампанії косметики
Вперше в історії модель із синдромом Дауна очолила рекламну кампанію лінійки косметичних продуктів, повідомляє Cosmopolitan . Компанія Beauty & Pin-Ups, відома своїми засобами з догляду за волоссям, запросила Кеті до співпраці.
Оскільки Кеті Мід має розкішні пишні кучері, для реклами такої продукції її кандидатура підійшла відмінно. «Це так чудово. Я щаслива бути частиною сім'ї Beauty & Pin-ups», – розповідає Кеті.
«Бренд Beauty & Pin-Ups виступає за розширення прав і можливостей жінок з 1935 року. Цю ідею ми намагаємося донести і сучасному світу», – зазначила генеральний директор компанії Кенні Кан.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

матеріалів розділу Life