Жага до життя. Український бренд Sidletskiy, що з початку війни шиє одяг для військових, повернувся із капсульною колекцією

Sidletskiy представив капсульну колекцію (Фото:@пресслужба)
Бренд українського дизайнера Ігоря Сідлецького випустив капсульну колекцію повсякденного одягу, яку він назвав Жага до життя.
Війна Росії проти України — головні події 3 червня
Із початком війни, яку Росія розв’язала проти України український бренд Sidletskiy переключився на пошиття курток, футболок і шапок для забезпечення українських військових. Через три місяці після початку війни команда продовжує шити для військових і паралельно відновлює роботу дизайн-бюро.
Нова капсульна колекція отримала символічну назву Жага життя. Вона складається із лаконічних суконь та тренчів архітектурного крою. Речі в ній базові і легко поєднуються між собою.


«Ця колекція — моя творча рефлексія на те, що відбувається в країні. Життя безкомпромісно поділилось на чорне та біле. Центральний образ — брючний костюм лазурового кольору. Це символ мирного неба, про яке сьогодні мріє кожна українка», — розповів Ігор Сідлецький.


Ще один символ миру та жаги життя — квітка ручної роботи, що прикрашає напівпрозорий топ.

